Kaçak Gelin Döndü! - Nabrut Fıdıllıoğlu

Son Yazılar

Home Top Ad

Post Top Ad

23 Temmuz 2019 Salı

Kaçak Gelin Döndü!

Nişanlanınca çok değişti bu Nabrut.
Ayıp bea!
Yıllardır nişanlı kızlarla dalga geç dur, sonra kendin blog bile yazamaz ol. 
Aşktan hep bunlar sayın okuyucu demek isterdim ama yok öyle değil, valla!

Yazmaya ara vermemin birinci sebebi, hani şuradaki yazımda Fadıl Bey'den bahsetmiştim ya biraz, ay bi şımardı bi şımardı, yok dedim daha da yazmam. :)

İkinci sebebi evlenmek için çeyiz falan almamız gerekiyormuş. Hiç haber vermiyorsunuz. Neyse işte, pembe olmayan ne varsa piyasada, toplamaya çalışarak bu hiç hoşuma gitmeyen, angarya gelen alışveriş serüveninin büyük bir bölümünü hallettim.

Ama itiraf etmem gerekirse pembe cezve seti almak zorunda kaldım. Biz eve yollarız bacım, sen seç dediler. Seçtim, baktım pembesini yollamışlar. Gidip de değiştirmekle uğraşamadım. Artık baktıkça pembik gelinler aklıma gelir, mutlu olurum.

Neyse çeyizliklerimi merak ediyorsanız yorum bırakmayı unutmayın ahjgdahgf :D 
O burada değildi, Youtube'daydı değil mi, pardon.

Çeyiz serüveni bitti derken, mobilya falan da almamız gerekiyormuş. Haydaa! Bir ay da ona gezdik mi? Abartmıyorum, bir ay siteler kazan ben kazanın içine düşen zavallı tahta kaşık, yürek burkan hikaye...



Tüm bu eziyetler çerçevesinde Fadıl Bey, peşin satan gibiydi valla!

Ben geziyorum, seçenekleri en aza indiriyorum, beyefendi güzeller arasından en güzelini seçmek üzere teşrif ediyor, şehzadem ya! Bahanesi de hazır, çalışıyor ya, bir şey de diyemiyorum. 

O da bitti, mobilya, beyaz eşya eziyetini de atlattık, e hadi gelinlik beğen dediler. Herkes ayıplıyor, aklında bir model yok muydu? Gelinlik sevmiyorum ki modeli olsun. İlla giymem gerekiyormuş, hatta benim istediğim şöyle a kesim vintage tarzı gelinlikler de bana olmazmış, çok zayıf olduğum için içinde kaybolur, gelinin kim olduğu ayırt edilemezmiş. Çok mutlu olduğumu tahmin edersiniz.

Gerçi artık gelinlik bakmıyorum, biraz göz gezdirmeye çalıştım, hatta twitterdan yazdım sizden yardım da istedim ama işin içinden çıkamadım. Diktirmekten vazgeçerek düğüne yakın bir zamanda gelinlikçiye gidip deneyeceğim, bir tane alıp çıkacağım. Dünyanın en güzel gelini olma hırsım falan yok, olduğu kadar, olmadığı da kadar. Yani, gelinliğe, giyilen elbiselere falan o kadar anlam yüklemiyorum. Hayatta bir kere oluyor, geyiğini de sevmiyorum. Hayatta her anımız bir kere yaşanıyor, kendimizi o kadar kasmaya, en iyi, en güzel diye hırpalamaya ne gerek var!

Gelinlik işini böylece çözüp, hallederiz anne ya diye kadını çileden çıkardıktan sonra nikah, kına, ayakkabı vesaire onlara bakmaya başladım. Bakıyorum hala, hayırlısı inşallah.

Evlilikle ilgili tek sevdiğim şey var ama güleceksiniz, korkuyorum. Beni Burhan'ın Makbulesi olarak hayal etmeniz tüylerimi ürpertse de, evliliğin en sevdiğim yanı gönlümce altın takıyor olabilmek! Tek taşını evlenmeden alan biri olarak, genelde de altın sevdiğimi bilirsiniz. Onun haricinde evlilik süreciyle ilgili tek bir merasimden bile hoşlanmıyorum.



Diğer yandan annem bu aralar benden nefret ediyor, kesin bilgi yayalım. Hahah! Bir an önce evlense de başımı dinlesem diye düşündüğüne eminim. Çünkü sanki evlenecek ben değilim de o gibi. Benim düşünmediğim, düşünmek de istemediğim, gayet üşendiğim tüm detaylarla o ilgileniyor. Hatta dün yakama yapışık beni sarsacak kıvama geldi ki, tamam validem valla girer bi dükkana alır gelinliği çıkarız sen dert etme diyerek teskin ettim. 

Tüm bu koşturmanın arasında bayramı Kıbrıs'ta geçireceğiz, biraz tatil benim de hakkım tabii. (Yazar hiç sevmediği Kıbrıs'a gideceği günleri dört gözle bekliyor, kaçmak mı ne alakası var canım, kötü niyetli olmayın. Haha!)

Yazacak ne kadar çok şey biriktirdiğim şu giriş yazısından bile anlaşılmıştır diye düşünüyorum.

Döndüm ben. Umarım hala bıkmadan yolumu gözleyenler, bana yorum bırakacak birileri kalmıştır.


Nişanlıların Şahı, Nişanlıoğlugillerden Nabrut Fıdıllıoğlu Bildirdi.

65 yorum:

  1. kim derdi ki nabrut hanım bileziklerini şıngırdatarak yazılar yazacak bloğa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni gelin denilince altın bilezikler akla gelse de ben diğer takıları kastetmiştim :D

      Sil
  2. Ha.. haaa... :)))
    Gelinliği sona bırakma. Prova falan oluyor birkaç hafta. Haberin olsun.
    Birde bunun gelin makyajı var. Gerçi sen yapmayan biri değilsin. Ben hafif bari olsun dedim de onların hafifi bana ve eşime ağır gelmişti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar da sona bırakmam diye düşünüyorum :D
      Off abimin düğününden öyle bir tecrübem var maalesef. En çok korktuğum kuaför olayı

      Sil
  3. Çok güldüm.Hatta içimden dışımdan çok sesli güldüm. Farkın bir kez daha ortada çok tatlısın. Sen bunları yaşarken ben de seni dışardan bizzat gözlemlemek isterdim çeyizlik bakarken fln nasıl bir yüz ifadesiyle onları seçtin çok merak ediyorum. Ama gerçekten gerçekten özledik seni. Daha fazla aramızda ol. Fadıl Beyi kıskanmıyor değiliz. Seni bizden çalmaz di mi? Okuyucu burda Fadıl Beye selam yolluyor. Yazılarını yaşadıklarını 4 hatta 8 gözle bile bekliyor olabilirim. Bizi çok bekletme emi.. Seni canı gönülden seven okuyucun kalp.. :) bir de çookkk mutlu ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merveee çok teşekkür ederim ^^
      Ne güzel bir yorum bu böyle. Kız kardeşim yazmış gibi.
      Yüzümün ifadesini anneme sormalısın :D Şahane taklidimi yapıyor :D
      Artık buralardayım inşallah ^^

      Sil
    2. ❤❤Bir gün annen de bloğa yazsa seni bize anlatsa çok hoş olurdu :)

      Sil
  4. Hoşgeldin. Her zaman ki gibi bomba gibi bir yazı ile dönüş yapmışsın. Çok düşündürücü bilgi verici mizah dolu tatlış mı tatlış bir yazı olmuş.Allah yardımcın olsun.Düğün işi çok meşakkatli oluyor. İstediklerini yapmak istesen yapamadıkların oluyor ve çevrendeki insanları memnun etmekte çok zor. inşallah her şey senin için güzel olur.Sana teşekkür etmek istiyorum günümü aydınlattığın için.Bugün benim için çok sıkıcıydı.Keşke Nabrut yazı yazsa da okusam günüm aydınlansa dedim. Bloğuna girdim ve yazın beni karşıladı.Çok teşekkür ederim. ÇOK SEVİLİYORSUN. Herşey gönlünce olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum ^^
      Ne güzel bir tevafuk olmuş böyle hissettirdiğim için ben de çok mutlu oldum.
      Çevremdeki insanları mutlu etmek gibi bir niyetim yok demek isterdim ama düğün yapıyor olmak bile sadece başkaları mutlu olsun diye :/ idare edeceğiz artık ne yapalım :D

      Sil
  5. Hoş geldin, bol bol yeni yazıları bekliyoruz o zaman. Ayy kolay gelsin tahmin edebiliyorum o süreci. Ben de en çok o koşuşturmadan korkuyorum. Hazır paketi yok mu bu işlerin ya. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldum ^^
      değil mi? bence de.
      birden hazır eve girsek :D

      Sil
  6. Allah kolaylık versin canım gerçekten insanı çileden çıkartan hatta ALLAH MUHAFAZA bazılarının nişan atmasına bile vesile olan tüm bu abartılmış gelenek görenek adı altında düğün alışverişi muhabbeti en tatlı günleri insana zehir edebiliyor. Dileğim keyfini çıkardığın bir süreç olur senin için çok öpüyorum ayrıca çok da merak ediyorum gelişmeleri:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelenek görenek işine girmediğimiz halde yoruyor, bir de gelenek göreneğimiz olsa ne yaparız bilmem :)
      çok teşekkür ediyorum güzel duaların için.

      Sil
  7. Hoşgeldin, baya yorgun savaşçı olarak geldin. Ama bir ajumma olarak ‘ güzel telaşlar bunlar canııımm’ demem lazım 😄 yeni bir şey benim için altın seviyor oluşun, bu arada bacım biz düğünde gram taksak olurmu?bu aralar düğünler çokta😄 şimdi gelinliğimi düşündüm çok sadeydi ay ne laf etmişti etraf , ama ben çok rahat ettim içinde, hala bakınca fotoğraflara beğeniyorum kendimi önemli olanda bu değilmi;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah :D İşte beklediğim yorum :D g"güzel telaşlar bunlar" :D
      Gram da olur valla, tak yeter ki :D Öyle borcamla falan gelme de :D
      sade olmasa da laf edecek bulunacaktı. Aman çok da umrumda. Ben sevdiysem kime ne de mi ama :D

      Sil
  8. Olmaz mı bekleyen buraları aşındırdık yine bol bol elimiz boş döndük şimdi bile ümitsiz açmıştım hoşgeldin geri gitme 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana ^^ teşekkür ediyorum.
      gitmeyeceğim artık, inşallah :D

      Sil
  9. Bu arada bu işler böyle olur diye klasik Bi söz edeyim Rabbim hakkında hayırlı eylesin herşeyi. düğünden telaştan bir süre sonra bu günleri sevgiyle anacaksın gibi geliyor 🙂🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn ...
      sevgiyle anarım ama özlemle değil bence :D

      Sil
  10. Değişik bir yazı, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Nabrut hoşgeldin. Yolunu bekliyordum valla Allah şahit :) pembik gelin olayazmışsın 🙄 Sana tavsiyem az eşya çok huzur. Nispette dayalı gösterişten ziyade en sade olanını tercih etmek varken neden madde yüzünden birbirimizi üzelim hem de nişanlılık gibi bir dönemde. En güzel şekilde birbirinizi tanıyın ve evliliğe öyle adım atın. Rabbim huzurunuzu arttırsın. Sizi birbirinize mazhar kılsın. Darısı başımıza diyerek yorumumu da sonlandırayım ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ^^ Ne kadar Hoş buldum.
      çok teşekkür ediyorum güzel tavsiyelerin için. kesinlikle katılıyorum sana.
      amin en kısa zamanda sizlerin de hikayelerini okumak umuduyla

      Sil
    2. Yaaaa bu yorumu ben yazdım ama anonim görünüyor kendimi hemen belli edeyim ☺️

      Sil
  12. Fadıl beyin yazısını daha da merak ediyorum bu saatten sonra:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :D Kesin şu peşin satan olayına itiraz ediyordur şimdi okurken

      Sil
  13. Vay be .. nabrut ablam da ayriliyor bekarlik sofrasindan.. tek tek ayriliyor masadan dostlar shsb hakkinda herseyin hayirlisi olsun ablacim. Tanimadan sevdigim nadir insanlardan birisin ve sunu da soyleyeyim yav o kadar parayi dugune ayiracagina git tatil yap huloo diyesim geliyor yeni pitircik pembik gelinlere jsjs sozum meclisten disari aman diyeyim 😂😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah :D
      canım benim. o sofrada sana da yer kalmaz inşallah en kısa zamanda ::D
      işte aileler o düğünü illa istiyor maalesef

      Sil
  14. Sen yazarsın da biz yorum bırakmaz mıyız.. Nasıl özlemişim güzel yazılarını❤
    Gelinlik konusuna takılmıyor olman en iyisi. Ne giyersen giy kalbinin güzelliği her türlü yüzüne yansıyacak. Işıl ışıl olacaksın. O yüzden en güzelini yapıyorsun. :) Bütün sürecin sıkı bir takipçisi olarak yeni yazılarını da şimdiden dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablasının gülü <3
      Ne güzel şeyler yazmışsın yine. Senin kalbin de diline vuruyor.

      Sil
  15. Cıvıl cıvıl yazıya bakılırsa pek yorulmamışsınız :)
    Rabbim işlerinizi rast getirsin.

    YanıtlaSil
  16. Hemde ne beklemek :) tecrübelerine ihtiyacımız var nabrut bizi habersiz bırakma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo benden tecrübe çıkar mı bilmem ama yazacağım :D

      Sil
  17. Kendimi görüyor gibiyim ahdja çok tatlısın hepsinin altından kalacağına eminim sevgiler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha tek değilim demek ki :D
      amin inşallah öyle olur.
      sevgiler

      Sil
  18. Aaa cidden senden bunu duymayı hiç ama hiç beklemiyordum nabrut ben neden seni hep koreli gelinler gibi sade ve zarif hayal ediyordum ama sen şimdi altınları singidatmak diyince ufak çapta şok oldum desem yeridir hhhh ama sen memnunsan kime ne canım, Allah mesut etsin rabbim iki cihanda göz aydınlığı kılsın sizi birbirinize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altın seviyorum deyince pembik gelinler gibi şıkır şıkır bilezikler geliyor aklınıza siz de haklısınız. Ama o kadar zarif altınlar var ki ahhh çok severim :D
      amin ^^

      Sil
  19. Nabrutcum özledim valla yazılarını okumayı :)
    Hoşgeldin tekrardan ��

    YanıtlaSil
  20. Yaaa inanmıyorum...Nabrut'umuz evleniyor mu? (Uzun zamandır blogunu takip edemiyordum) Çoook mutlu olun dilerim... (kalp,kalp,kalp)❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum.
      nabrutumuz demen bile beni ne kadar mutlu etti anlatamam.
      amin. <3

      Sil
  21. ben genelde face den görür gelirdim yazılarına bu sefer ya acaba ben mi görmüyorum kaçırdım mı acep dedim bekledim seni. Allah kolaylaştırsın işlerini :) annene özellikle sabırlar diliyorum bu yazından sonra :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hOŞ GELDİN ^^
      Amin Allah razı olsun.
      Evet anneme yazık cidden ben de üzülüyorum ona :D

      Sil
  22. Sonunda bizde kocayı buldu bloğu boşladım diyecek iduk :D
    Rukiye

    YanıtlaSil
  23. Yükselen kova olarak bende sizi cok iyi anlıyorum. O taraklarda bezimiz yok bizim. Kina gecesi yapılıp eline kina yakılmayan kendi kinasina misafir gibi giden biri gördünüz mü hic. O ben. Ve sanıyorum siz de misafir olmak istengillerdensiniz. Hani bi düğün var ama benim alakam yok :) seviyorum sizi, saygılar ve mutlukuklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlıyorum. Pek kına yapacağım söylenemez bakalım :D hayırlısı ... kınada misafir bile olmayabilirim yani davetsiz olayım hahah :D anlıyorsun beni eminim :D
      çoook teşekkür ediyorum bilmukabele sevgiler.

      Sil
  24. Nabrutcum düğün ne zaman?Allah iki cihan saadeti nasip etsin seviliyorsun

    YanıtlaSil
  25. nabruttt, 4 gözle bekliyorum yazılarını.
    her kızın hayalinde gelinliği illaki vardır, yok diyenler atıyor diyordum, şaşırdım vallahi :D
    anneler böyle konularda çok fena oluyorlar aman dikkat et...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ediyorum ^^
      gelinlik olayını sevmiyorum, sevsem belki kafamda bir şey şekillenirdi ama ne bileyim sevmiyorum işte :D

      Sil
  26. Şu gelinlik olayına ben de çok karşıyım dinen de çok uygun olmamasına rağmen bu kadar içimize işlemesine de çok şaşkınım açıkçası. Ama neyse, altınlardan aldığın güçle yazılarının devamını merakla bekliyoruz ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altınların gücü adınaaa :D Açıkçası haremlik selamlık olduğu için düğünlerimiz dinen çok sıkıntı olduğunu düşünmüyorum ama olsa da olmasa da sevmiyorum :D

      Sil
  27. Beni güldürdün, Allah da seni hep güldürsün.
    Cilbabın farz olduğunu, gelinlik ve makyajın namahreme karşı haram olduğunu unuttuk ya da tecahül i arif yapıyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin ^^
      Benim düğünüm haremlik selamlık olacağı için ben gelinlik olayından çok rahatsız olmuyorum açıkçası. ama bu kadarına bile dikkat edene de hürmet ediyorum

      Sil
  28. özlettin yaniiiiiii...kolay gelsin mutluluklar tekrardan

    YanıtlaSil
  29. Keyifle okuyorum mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  30. Keyifle okuyorum mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  31. NABRUTÇUM. çok mutlu oluyorum senin adına. ben senin bloğunu ilk evlilik görüşmemden bu yana takip ediyorum .artık talip maceralarım, evlilik görüşme maceralarım aldı başını gitti. senin yolundan geliyor olmak beni rahatlatıyor. inşallah bir gün gelinlik seçimi vs. için açıp bakarım yazılarına. biz evlenme çağındaki kızların önderi nabrut yürü seni kim tutaaar :)

    YanıtlaSil
  32. Hoşgeldinn, gerçi ben de uzun zamandır giremiyordum bloğuna ama yazılarını görünce mutlu oldum, hemen hepsini okudum arayı kapattım:)
    Bu arada tektaşı evlenmeden aldım derken sözden de önce yani, yani bir er kişisi beklemeden fadıl bey çıkıp gelmeden önce aldın doğru mu anladım? Bayılıyorum bagetlere ama soracaklarla 'hayır nişanlanmadım, hala yalnızım, kendim aldım' muhabbetine girecek gücüm yok, biraz da eşime özel kalsın o alsın istiyorum sanırım. Ama çok da seviyorum. Eğer anladığım gibiyse kötü hissettirdiği oldu mu yüzüğü bekarken almanın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru anlamışsın :) Bekarken aldım. Babamla annemin mazuniyet hediyesi vardı bana bir altın bilezik ^^
      takamıyordum, sonra tek taş almaya karar verdim. Ben de elmas tek taşlara bayılıyordum ve aldım. Yalnız yaşarken de taktım baya faydasını gördüm eve girip çıkarken nedensizce kendimi rahat hissediyordum. kötü hissetmekten öte.
      Sonra da Fadıl Bey baget aldı bana ^^
      O muhabbete gelirsek,onu takmasan da zaten o muhabbetlere girmiyorlar mı? başının etini yemiyorlar mı? mutlaka! e o zaman :D

      Sen de al bagetini tak derim, gönlünden geçiyorsa içinde kalacaksa neden olmasın?
      Senin Fadıl'ın da tek taşını alır. ^+^

      Sil

ADS