Nine: Time Travelling Nine Times Kore Dizisi Replikleri 2013

Son izlediğim diziler hayal kırıklığı yaşatınca,şimdi bu diziden bahsetmek büyük bir keyif benim için.
Çok sevdim.

Dizinin ismi:Nine Travel


Nine travel dizisinin konusu: Haber sunucusu Park Son Woo'nun (Lee Jin Wook) eline 9 tane tılsımlı tütsü çubuğu geçer.
Bu tütsü çubuklarının tılsımı ise geçmişe yolculuğa olanak sağlamasıdır.
Park Sun Woo geçmişe gittiğinde,bir çok sırla karşılaşacak ve belki de kadere müdahalesinin cezasını ödeyecektir.
Peki aşk yok mu sanıyorsunuz?,yanılıyorsunuz.
Daha dizinin ilk 10 dakikası içinde kore dizilerinde çok sık göremeyeceğiniz sahnelerle karşılaşacaksınız.

Dizinin senaristi: Song Jae Jung, Kim Yoon Joo

Yönetmeni: Kim Byung Soo yani;
Queen in-Hyun's Man dizisinin de yönetmen ve yazarları.

45 dakikalık kısa bölümleri,romantik sahneleri ve düşmeyen temposu ile güzel bir dizi!
İzlemediyseniz izleyin.

Yine eğer izlemediyseniz süprizi bol bir dizi olduğu için buradan sonrasını okumayın,tüm heyecanı kaçar,benden söylemesi...


Başrolünde Le Jin Wook var.
Öyle yani,daha fazla bir şey diyemeyeceğim,kalp çarpıntım yüzünden burada kesmek zorundayım.
Başroldeki kızımız ise Jo Yoon Hee.
Onu daha önce Lie to me dizisinde ikinci kadın olarak izlemiştim.


Bu gibi sahneler kore dizileri ortalamasının çok üzerinde idi.
Ne üzücü.
Yalan yalan!



Dakika 1 gol 1 diye nitelendireceğim,dizinin ilk 10 dakikası içindeki evlenme teklifi!



My Movie3 paylaşan: nabrutttt


Bu aşk itirafı da benzersizdi.





Hayır,bu kurgusal olan da çok iyiydi!




Bunları söyledikten sonra Park Sun Woo der ki;



First kiss story!


My Movie paylaşan: nabrutttt


En vurucu sahne buydu!

Kızımız her şeyi hatırlar,Park Sun Woo ise kızımıza koşar.







My Movie2 paylaşan: nabrutttt 


Bu sözlerin sahibi de o!

Park Sun Woo...
Bir gülüşün ne önemi olabilir ki!


Master's Sun dizisinde de ''Benimki'' diye bir replik geçmişti hatırlarsanız,seviyorum ben...



Dizinin mottosu da bu aşağıdaki replikti ki,dizinin sonu da bu replik ile bitti.



Bu sahne hakkında da konuşmak istemiyorum ağlayıp geleceğim :)



Dizinin son bölümünde her yıldan bir parça romantik sahne vardı.

İzleyiciye hediye olarak  düşündüğüm bu parçalar,şüphesiz çok güzeldi.
2008



My Movie4 paylaşan: nabrutttt

2009



My Movie5 paylaşan: nabrutttt

2010


My Movie6 paylaşan: nabrutttt

Dizinin sonundaki o şahane sahneyi paylaşmasam olmazdı!

My Movie7 paylaşan: nabrutttt 


The end...

NOT!
Blog'umda yazdığım tüm dizi ve filmleri alfabetik olarak sıraladım.
Buradan hepsine ulaşabilirsiniz.

Aktif olduğum diğer sosyal medya hesaplarım;




Nine: Time Travelling Nine Times Kore Dizisi Replikleri 2013 Nine: Time Travelling Nine Times Kore Dizisi Replikleri 2013 Reviewed by nabrut fıdıllıoğlu on 19:49:00 Rating: 5

43 yorum :

  1. Kendimi zor tuttum okumamak icin malum ödevim kopyaci ogrenci durumuna dusmiyim. Sadece basini okudum keyifli bi diziymis bu aksam başlıyorum indirdim ilk bölümü. Konusuna bile bakmadim o ka supriz bir dizi yani. :) Gözüm kapalı azim açık dalışa geçiyorum. :* (mrlden mügeye, mrlden mügeye tmm. mrl ödeve başlıyor tmm) mrl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izledin mi?sevdin mi acil cavap yaz:P
      canımmm beğeneceğini umuyorum hani diyet mukafatin pek hoş :D

      Sil
    2. mügeden mrle, mügeden mrle bende başlıyorum daha fazla dayanamam tmm ;) ben konusuna baktım konu güzel ee tavsiye eden kim :)

      Sil
  2. ♥.♥
    bu postu hazırlarken ne kdr eğlendiğini tahmin edebiliyorum.
    çok zevkle mest mest okudum, çok sevdim diziyi malunuz.
    o videoları izlemek muhabirimiz tekrar görmek..
    zaten benimkiydi biliyor ve kabul ediyordunuz :)
    neyse tartışmayalım :)

    son dizilerimize ilaç gibi geldi.
    hele o manyak son bölümle..♥♥♥♥
    son bölümden rahat bir romantik komedi film çıkardı hani ♥.♥

    aslında mesajı bu kalplerden oluştursaydım sen beni anlardın :D
    ♥♥

    yazının sonunda bir problem var yalnız. kendi sayfan var son kutuda :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır tartışalım bi kere!!!
      O benim bi git işine ya!bak burda sana çirkef yüzümü göstermek istemiyorum :P
      dediğim gibi son bölüm bildiğin hediye gibi omuş üst üste romantik sahnelerle...
      ama sorunu anlamadım hangi son kutuda?

      Sil
  3. diziye eşimle izlemeye başladım çünkü onuda kore film ve dizilerine alıştırmak istiyor(d)um(eşim kesinlikle uzak doğu kore-japon vs film ve dizileri izlemiyor çok ön yargılı). bu diziyi seçme nedenim Hollywood tarafından senaryosunun satın alınmış olması ve en geç 2015 de bir Hollywood yapımı olarak karşımıza çıkacak olmasıdır (belki bu durum eşimin ilgisini çeker demiştim). ama maalesef 4 bölümü izledik ve sonrası yok :D diziyi daha bitiremediğim için yazını okuyamadım(muhtemelen güzel olmuştur yine :D :D ) ama umudum var bu diziyi eşimle izleyip bitireceğim :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevmedin mi?sonrasını niye izlemediniz?
      haollywood yaparsa tüm samimiyeti kaybolur ben sevmiyorum sassy girl filmini de uyarladılar hiç bir şeye benzemedi :/

      Sil
    2. ben bayıldım ama eşim ısınamadı bir türlü kore tarzına her izleyelim dediğimde kaçıyor ben de inatla onu bekliyorum (ama galiba yakında bu inadımı kıracağım merakımdan dolayı :D) bence hollywood yapımı bu kadar güzel olmaz bide 5 sezon fln yapmak için bir çok yerini değiştirirler ben kore dizilerinin kısa bölüm haline bayılıyorum bütün duyguları tam verip uzatmıyorlar gereksiz yere :D :D

      Sil
  4. Of ne güzel bir diziydi ya, hakkıyla en sevdiklerim arasında yer aldı. Konusuyla kurgusuyla diğer dizilerden kesinlikle farklıydı. Normalde erkeklere yapışan kız karakterlerine uyuz olurum ama bu dizideki kızın hareketleri hiçte göze batmıyodu. Ayrıca merak unsuru çok üst seviyedeydi, diğer bölüm gelsin diye az beklemedim:) Sun Woo çok odun bi adamdı kızı az koşturmadı peşinden ama o da kendi çapında seviyodu işte napsın:D Valla Sun Woo'nun kızın yüzüne karşı saydırıpta arkadan yandan çarklı gülümsemsini zilemek ayrı bir keyifti:D Güzeldi vesselam, ayrıca eline sağlık cancağzım sayende tekrardan yad etmiş oldum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle en sevdiklerim arasında benimde.
      kız konusunda da ayy!ben bu kıza lie to me de deli olmuştum bu dizide ne kadar sevimliydi.hele o herşeyi hatılardığı sahnelerdeki oyunculuğu ağlayışı *.*
      hahah!evet en sevdiğim de oydu!arkadan kıs kıs gülmesi :D
      teşekkür ederim beğendiysen ne mutlu!

      Sil
    2. Gulusune asil oldum bende

      Sil
    3. ama o benim ona göre :DD enişte gözüyle bakın lütfen hihihi :DD

      Sil
  5. Sürprizi kaçmasım diye okuyamadım devamını -.- bahsettiğin şahane dizi bu muydu yoksa :)
    Ama ben ilk önce mini diziye başlayıp bitirmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu evet ama meral sana bir şey demiş ilk mesaja bak :D

      Sil
    2. ben galiba 1 dozu aştım doktor hanım ^.^ Bird of a rich man gibi bir hayal kırıklığından sonra çok iyi gidiyo :) ayrıntılı yorum yolda. mrl

      Sil
    3. ohooo sen bitirdin tabi çoktan oy oy :D

      Sil
  6. Geçmiş ile gelecek arasında kurgusunu sağlayan en iyi Kore dizisi. İzlerken bir kez bile sıkılmadım heyecanla neler olacağını bekledim. Sanırım 3 günde bitirmiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Queen de iyiydi.
      ama dediğin gibi hiç sıkılmadan izledim.ve ah tam bir lee jin wook fanı oldum :D

      Sil
  7. merak ettim bak ben bu diziyi şimdi
    geceler gene uykusuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama kısa zaten.bir oturuşta bitirme güzel dizi tadını çıkararak yava yavaş izle derim :D

      Sil
    2. Sanirim seni dinlemedim özledim ve
      Bugün bitti bile :)
      Roman gibi ama sürükledi beni merak edip durdum ama harikaydi
      Teşekkür ederim onerin için
      Bir sonrakini bu kadar gizli izlemiycem inşallah
      Muckk

      Sil
    3. dün bitirdim diziyi :)
      elimde değildi ne yapayım sürükleyici romanlar gibi elimden bırakamadım gibi birşey oldu :)

      Sil
    4. güzel diziydi ve heyecanlı seni anlıyorum olsun :D
      beğenmene sevindim benim de en sevdiklerim arasına girdi :)

      Sil
  8. Allahım ^^ Lee jin wook. ^^ ay ne yazıcagımı unuttum bilene :D aşkını paylaşanlardanım oy :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen evliller yakışıklıları bize bıraksın :DDD
      Le jin wook uğruna içimde olmayan bir çingene çıkartmayın :D

      Sil
  9. twitterda seyhan'dan öğrendim bu diziyi, malum muhabir diye kalpler fışkırtıyordu etrafa ^^
    senden de böyle güzel postu hak ettiğine göre izlenmeli demektir ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle!!!
      izle sonra gel konuşalım yine :D iyiki diyeceksin

      Sil
  10. Bu yazını okuduktan sonra içimde acayip izleme isteği uyandı.. :) Ve koyuldum izlemeye..

    Şu an 8. bölümdeyim.. Her şey birbirine girmiş durumda, dallas mübarek.. Elinde de tek tütsüsü kaldı adamın, vara yoğa harcadı..

    Unutamadığım sahne ise, Min Young'un Sun Woo'ya ilk kez ''amca'' deyişi, ne büyük şoktu.. Benim tepkim de :) :)

    Ne olacak ne bitecek şimdi meraktayım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük ihtimal şimdi en nefret ettiğim şey amca kelimesi dediği harika kısmı izledin :D

      Sil
  11. Bana da tatlı Syhn önermişti gercekten cok kaliteli bir yapım çok çok begenmiştim hatta hangisine baslasam diye When a Man Loves u ertelemiş ona baslamıştım tam tersini yapmalıymışım meğer zira üç gündür sinirden ağlıyorum:'( Nine Travelling Nine Times i sonraya bıraksam psikolojimi iyi toparlayacakmış :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde beraber izlemiştik aynı anda :)
      when a man loves listemizde idi ama ben çok beğenilmediği için ve çok ağır dram olduğu için honey hatrına bile izleyemezdik :D
      bu senenin en iyi romantik komedisi cunning single lady onu izle hemen terapi olur :D

      Sil
  12. Ayip olmazsa bana tam olarak sonunda noldugunu soyleyebilir misin.beynim error verdi anlayamiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonunu hatırlmıyorum ki canım benim biraz karışıktı anlamıştım bir çok kişiye anlatmıştım da ama şimdi hatırlamıyorum

      Sil
    2. SPOİLER!!! Hatırladığım kadarıyla dizi başa dönmüştü. Küçüklük hali büyümüş ve adamın öldüğü yaşa gelince tekrar tütsüyü aramaya gitmişti. Yani konu aslında hiç son bulmuyor belli bir yıl geçtikten sonra devamlı başa sarıyor ;)

      Sil
  13. nabrutcum bu diziyi senin yazında görerek izledim, çok da beğendim, başrol kızı hiç sevmedim, fazla aşk hikayesi olmamasını sevdim.
    sonunu pek anlayamadım ama, hele en son sahnesinde abisinin elini tutmasını.
    bir de tütsüyle ilgili başta bir şeyler diyorlardı, tütsüleri o yatağa kim saklamış anlamadım.
    gerçi sen de bir üstte unuttum yazmışsın muhtemelen bu kısımları hatırlamazsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevinmekle beraber inan sonunu tam toparlayıp anlatacak kadar hatırlamıyorum ama anlamlı bir sondu :DD

      Sil
  14. Nabrut yine eski yazılarını okurken buldum kendimi, artık alışkanlık oldu galiba :) Ve bu dizi off özlemişim. Bu aralar dizi kıtlığı çekiyorum, galiba bu diziyi tekrardan izlicem:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın bende aynen bir yazı girse de okusam diye bloğunu mütemadiyen ziyaret ediyorum ^^
      She was pretty izledin değil mi?

      Sil
    2. Son zamanlarda öyle tembelim ki ben bile utanıyorum kendimden:) İzlemez miyim özellikle beklediğim ikiliydi o yüzden hemen izledim. Ve hala o başroldeki kadının(adını yine unuttum) cırtlak sesine uyuz oluyorum. Onun haricinde pek şeker, eğlenceli bir diziydi. Şimdi de deli gibi Answer Me 1988 çevirisini bekliyorum, bu seri baya güzele benziyor. Sen izliyor musun?

      Sil
    3. ben 97 yi izledim bayıldım sonra çevirisi bitmeden 94 e başladım ve 94 de acayip hayal kırıklığı yaşadım o yüzden bunun çevirisi bitip herkes ayılıp bayılırsa izleyeceğim :D şimdi bir şey daha soracağım tabi sen post girmeyince bilemiyorum. oh my ghost izledin mi :D

      Sil
    4. İkinci seri diğerlerine göre daha zayıftı; hem kadın başrol yüzünden hemde ''Koca kim'' olayını sarpa sarcaz diye çok gel-git oldu millete gına geldi yinede bu serilerin hepsini sevdim ben. Sanırım bizden hatıralar olduğu için:) En güzeli ya ben dayanamadım atladım hemen ve yine altyazı bekliyom orijinaline dalmamak için zor tutuyom kendimi :D

      Ben dizileri senin blogdan takip ediyom desem yeridir :D İzlediğim dizi bir bakıyorum senin blogda birde burdan özet geçiyorum. O diziye de baktım ve herkes gibi bende hayaleti daha çok sevdim. Başroldeki kadın ayy gına getirdi bana öyle yapışkandı ki azının üstüne kürekle vurasım geldi her bölüm. Tabi finale kadar sabredemedim kız yüzünden :(

      Not: Tamam biliyorum çok az post giriyorum ben tek tek yazmaya erindiğim için yine liste yapıcam sevdiğim dizileri (tembellikte sınır tanımam):D

      Sil
    5. tamam sen yine de özette olsa yaz bende bakayım neler izledi. izlemediğim varsa izlerim fikir edinirim. kısadan da olsa bekliyorum ^^

      Sil

Bazen biraz gecikir ama mutlaka cevap yazarım.
Sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.