Our Erotic Love Kore Filmi

Uzun zaman oldu ki;
şöyle güzel bir romantik komedi türünde bir film izlemedim.
En son Love 911'i izlemiştim.
Nerdeyse içim kuruyacakmış resmen! :)

Sadete geleyim efendim,
romantik komedi arayışı içindeyseniz size harika bir önerim var.
Ve bu romantik komedinin başrolünde,
Lee sun gyun var!♥♥♥
Çok severim bilirsiniz.
Nam-ı diğer şeb!
Coffee Prince'de Yeh'in gözlüklü tatlı akıl hocası.

Daha ne olsun ama demi?! :)

Filmin adı:Our Erotic Love
hatta diğer ismi  Our Slightly Risque Relationship olsa da filmin ne müstehcenlikle ne de erotizm ile alakası yok.
Neden sebep böyle bir isim verilmiş izleyenler olarak anlayamadık.


Ayrıca sinema filmi değil.Kbs kanalı için çekilmiş bir tv filmi.
Konusu:Bir yapımcı ile Sunucu arasında yaşanan bir aşk hikayesi.
Bu kadar mı?
Yani zaten ortalama 60 dakika.
Entrikasız,izlerken tatlı tatlı gülümseyeceğiniz,bittiğinde bana ne oluyorsa da mutlu hissediyorsam paradoksları yaşayacağınız bir film.

Muhteşem senaryo,harika prodüksiyon diyebileceğim bir film olmamakla birlikte,
romantik komedi ve Le sun gyun sevenlerin kesinlikle atlamaması gereken bir film der,mesajımı verir kaçarım.

Not:Farkettiniz değil mi?Bu sefer 3 kalp var :)

Our Erotic Love Kore Filmi Our Erotic Love Kore Filmi Reviewed by nabrut fıdıllıoğlu on 10:30:00 Rating: 5

26 yorum :

  1. Ödevlerim çoğalıyor pööff ;) mrl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu çerezlik bir film ödev bile sayılmaz:)

      Sil
  2. Yarın geceki programım belli olduuuuu bu film izlenceeeeek !! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenirsen gel konuşalım beğenmezsen sessizliğinden anlayacağım :))

      Sil
    2. Daha izleyemedim lütfen yanlış algılanmasın inşallah bu akşam izleyip yorumumu yapıcam ;)))

      Sil
    3. hahah :)) tamam no problem :)
      ne zman izlersen artık :)))

      Sil
    4. Haaha çok iyi ya baya güldüğüm sahneler oldum ;) çerezlik filmdi ;))) love rain ve this winter he wind blows izledim nabrut ikisinide sevdiiiim ;)

      Sil
    5. nerelerde güldüğünü biliyorum hahaha pepper :))
      ben dram izlemiyorum biliyorsun:)
      nadiren çok nadir:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. beğenecek misin merak edeceğim :)

      Sil
  4. Ben de ne izlesem acaba diye dolaşıyordum yazını görünce mutlu oldum iyi ki varsın nabrut :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıımmm sağolasın.
      İnşallah seversin :)

      Sil
  5. Nabrut yeni yeni yorumlarına katılıyorum ama epeydir takipçinim.Kore hayranlığımız aynı seviyelerde.Tabiiki bu filmi de es geçmiycem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim :)
      artık daha çok yorum bekliyorum öyleyse alışırım ben hemen.
      filmide seversin yorum bırak olur mu? :)

      Sil
  6. Love 911 filmini de senin tavsiyenle izlemiştim. İlk işim bu filmi izlemek olacak. İzledikten sonra yorumumla döneceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merakla bekliyor olacağım inan!

      Sil
  7. tam da bu akşam ne izlesem diyodum iyi oldu (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denk geldiğine çok sevindim.
      seversen yorum yaz ama:)
      ne şımarığım bende yaaa :)

      Sil
    2. izledim, beğendim fena değildi
      yalnız adamın kibirli hallerine hastayım ben, her dizide, filmde böyle.
      bi de kız çok güzeldi, fena bişi (:

      Sil
  8. İzledimm!!! İzledim!!! Dün akşam izledim aslında ama yorum bırakmak nasip olmadı. Filmin aklımda kalan en kalıcı sahnesi 'BİBER KADAR' kısmı eueheuheuheuheuehuehue Şaka bir yana dediğin gibi yüksek beklentilerle değil güzel vakit geçirmek için izlenebilir. Ammaaa buradan sonrası izlemeyen için spoiler olacak;

    - Yönetmen eski sevdiğini çok çabuk unuttu yaa... Bir de eski sevgili ile spiker kız arasındaki husumetin sebebi askıda kaldı öyle. Yoksa ben mi kaçırdım yeaaa??

    - Filmin en güzel yerleri adamın adet adevatın sıcak temasa maruz kaldığı sahnelerdi. Fotoğraf çekmek iyi fikir. Birde doktorla hemşirenin ha bire parmakla kötü sonu göstermeleri euehuehue (hemşire masters sun daki medyum du dimi)

    - En güzel sahnelerden birisi de merdivenlerde atıştıkları sahnelerdi. Biber Kadar bak hala gülüyorum euehuehuehe

    - Filmin sonundan pek hoşnut kalmadım. Yönetmen bir görücü usulü buluşmadaydı. Sonra arabayla taşraya geçti. Ormanda kıza yabooo diye seslendi!!! Pek anlayamadım. İlişkilerini gizli saklı yaşıyorlar diye mi anlamalıyım acaba O.o

    Bu sayende izlediğim ikinci film oldu. Ve ikisinde de memnun kaldım. Sanırım oyuncu seçimindeki zevlerimizde olduğu kadar film+dizi zevklerimizde uyuşuyor :) Ben yapı olarak dram+ağır dram içeren yapımları sevmiyorum. Hele son zamanlardaki psikolojimi düşünürsen eğer dram hiç kaldıramıyorum. O yüzden komedi+romantizm ikilisinden oluşan yapımlar beni fazlasıyla mutlu ediyor. Böyle hoş güzel tavsiyelerde bulunmaya devam et. Bende izlemeye devam edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-eski sevdiğini unutmadı ki çoktaaan yad ellere gitmesine izin verdiği için bence aslında sevmemişti.nasılda klişeyim ama :)
      2-3 bahsettiğin yerlerde gözümden yaş geldi gülmekten hatta sahne geçti ben daha toparlayamadım kendimi haha.o cüsseye olur mu hiç biber :)))
      4-ben o kısmı hayal gücümü katarak şöyle düşündüm.bu kızı bırakıp gidince kız bunu peşinde süründürdü.tabi onun yerine evlenselerdi hatta çocuklarını da görseydim tadından yenmezdi :))
      ben hep şöyle derim hayatım yeterince dram birde filmlere ağlayamam:)çünkü sen gibi pek fazla hassas olup izlerken ciddiye aldığımdan çok etkileniyorum.
      Son zamanlarda kore sinemasının romantik komedide fetret dönemi yaşadığını düşünsem de arkeolajik kazılarla az öz bulma azmimi kaybetmedim :)

      Sil
    2. Konuya olumlu tarafından bakma. Diğer çifti sevdik ya ondan işte hep bunlar. Diğer kızı sevmeseydik bak o zaman göreydin sen :D Bence de o cüsseye olmaz 'biber' =))))

      Yukarıda bahsedecektim unutmuşum. Sende yönetmen rolünde Pasta daki şefimizin esintilerini hissettin mi? Aynı tonlamada konuşmalar, yürüyüş :D Hele o yürüyüş aynı tıpatıp. Karakter yansıması gibi. Lee SunGyun un yapısı bu herhalde. Haaa hoş değil mi? Bayılıyorum ♥

      Dimi dimi.... Aynen benim didiklerim bu sözler. Benim repliğimi çaldın :))) Bende aynı şeyi söylerim hep. Yani hayat yeterince acıklı ve acımasız, en azından mutluluğu filmlerde de olsa tatmak lazım diye düşünüyorum :) İzleme listeme baktım da izlediğim son acıklı film 'Sad Movie' imiş euehuehuuee bile bile lades lan :D

      Sil
    3. olumlu tarafından bakmayım mı:))
      bendeki optimistlik ile tüm dünya kurtulur :)hem vallahi kız pek şekerdi.hep bu kız gibi serbest biri olmaktı hayalim:(
      hissetmem miii:) ama dedğin gibi bu karakterle sayısız dizisini filmini izleyebilirim hiç sakıncası yok benim içinde.
      ve o kadın medyum sanırım burda da sevmedim master da heleee ! :)

      Sil
  9. yazdığın güzel yorumlar sayesinde akşam güzel bir film izledim :D filmi çok beğendim güzel zaman geçirmelik keyifli bir film. ancak iki şeye takıldım birincisi kızın estetikli olma olasılığı ve hatta adamla karşılıklı yatakta uzandığı sahnede gözlerini neden öle açtığını çok merak ettim, hatta bu merakım ve kızı incelemem maalesef filmin önüne geçti. ikincisi ise ya tamam sonu belirsizlik güzel hayal dünyası fln ama korelilere seslene bilsem yeter artık demek isterdim. bizim ülkede bi dizi tuttuktan sonra habire aynı tarz dizi çekmeye çalışıyorlar ya bunlarda da dizi sonları aynen öyle tuttu die her dizi ve filmde uyguluyorlar... galiba sonu belli olan bi dizi/film izlemem lazım çok sinir olmuş durumdayım :D :D :D tekrar ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonu havada bırakmak kore klasiği malesef :/ bundan daha beter sonlar var :/
      kızın estetiğini falan hatırlamıyorum şimdi ama ben kızı fahriye evcene benzetmiştim.

      Sil

Bazen biraz gecikir ama mutlaka cevap yazarım.
Sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.