Son Haberler





Çeyiz almaya da bir yerden başlamak lazımmış.



Yazın İstanbul kaçamağı da yaptım buralarda yokken.
Karaköy Nadir Güllüoğlu'un şahaserlerinden.



Yaz geceleri balkonda film sefası yaptım bol bol.
Annemde şemsiyeli çuklata almış bana nostalji olsun diye.



Sunum ne kadar önemli. Böyle reklam yaptırır.

(Meşrutiyet Mado)








Bunlar ve daha nicesi bu aralar kanıma karışıyor.
Tabii bu güzel şeyleri vücudum atmaya kıyamadığı için yağ olarak saklıyor.

Bana kızın! Nabrut artık yeme, vücuduna gençliğine 

yazık kısımlarından başlayıp beni ayıplayın.
Ne kadar fit olduğunuzdan bahsedin bana, yalan bile olsa...
Ya Beyaz atlı prensim ideal kilomda değilken gelirse gibi itaplarda bulunun.
Son Haberler Son Haberler Reviewed by nabrut fıdıllıoğlu on 10:00:00 Rating: 5

38 yorum :

  1. benim de canım kaç gündür dondurma istiyor :( can boğazdan gelir ye gitsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol ya sende olmasan:)can boğazdanda çıkıyor biliyorsun değil mi:?fena çıkıyor hemde:(

      Sil
  2. Valla akıllara zarar ziyan bi insansın yeminle :) Bende yıllardır hep şişmandım dolayısıyla kaçırdığım çok prensler oldu :P deermişim. Aman onlar beni kaybetti. hıh.

    Sen yine de yeme kızım, yeme yavrum...
    Bak yoksa fit mit olamazsın, prensleri elin çiroz gibi kızları kapar haaa :)

    Yalnız o tabak tam benlikmiş, hele ki kalbimin boşluğu şu sıralar beni inceden inceden deşerken... Nerden aldınsa bende alayım bakar bakar ağlarım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak sende olmasan bu blog aleminde düşman çok ha:)herkes ye gitsin diyor bende dost bildim bunları:)
      ya bu kütahya porselenin tikky kız serisi o kadar tatlı ki annesi çeyiz deyince çıldıran beni bile kedi yaptı alalım annecim annecim moduna düşürdü yani:)

      Sil
  3. haahaa :D aman dikkat et kendine beyaz atlı prensine kavuş bi sonra salarsın kendini :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha ha harikasın yaaa bunu arkadaşlara anlatıp kulaklarını çınlatacağım emin ol:))

      Sil
  4. kadıköy değil karaköy.
    ye kız ye afiyet olsun :)) divan makaronu da ne ünlüdür ne ünlüdür nerde ne ünlüyse gidip onu yemişin ya ohhh.. beyaz atlı prensinde atını düşünsün ben bu gittikçe kilo alan prensesimi nasıl ataacağım atımın terkisine desin. onun problemi yani :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa kadıköy nireee karaköy nireee ha haaa.birde yıllarca istanbulda yaşadım ne ayıp :)))
      senle ben leyleği havada gördük bu yıl :))
      çok haklısın ben bunu nasıl düşünemedim evrene mesaj yolluyorum sayın mustak sen gelmedikçe ben şişeceğim oh olsun:)

      Sil
  5. :) belki beyaz atlı kişi balık etki ahtunlardan hoşlanıyordur yee bence canın istiyorken gençken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende mi bürütüs:)
      yapmayın dostluk edin bana yeme deyin ne var ki bunda :)

      Sil
    2. bir daha gelirsen bana da haber ver. daha sık yaz ya ben özlüyorum seni :(

      Sil
    3. ben bu ara gezmelerden fırsat bulup post yapamıyorum ya şimdide gezmekten bitap düştüm :)
      ay özlenmek ne güzel bende bende

      Sil
    4. ben diyorum sana gel tifıtıra,nabrutla giderirsin o zmn hasret :D

      Sil
  6. İstanbula geldiğinden haberim olsaydı buluşup tanışmak isterdim hatta anneme o kadar çok bahsettimki senden İstanbul'a gelince bize davet edersin dedi, bir dahaki sefere bekliyoruz ^^ Tatlı yerken beyaz atlı prens aklına gelsin bak o zaman nasıl yiyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın Allah razı olsun.annenin ellerinden öperim.kısmette varsa çayınızı içmek; olur elbet:)
      beyaz atlı prensimin aklıma gelmesi için önce öyle bir prensin var olması gerekr ama:))

      Sil
    2. O zaman ye gitsin, ben de öyle yapiyorum :)

      Sil
    3. sen gelmezsen bende yerim diye nisbet yapayım de mi sende haklısın:)

      Sil
  7. Vay çeyiz mi alıosun tmm önerilerini bekliyorum artık :)
    Cık cıkk hepsini sen mi yedin bütün bunların ne ayıp demicem yiyebiliyorken ye hatta daha çok ye beğenen böyle beğensin canım :D yanlız hepsinde gözüm kaldı çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya işte bir genç kızın çeyizi bir porselen takımından ibaret:)benden sana ne çıkar başka bilmam:)
      yaaa sende mi sende mi:))yeme deyin yemeeeee:)

      Sil
    2. Bu işler bi porselen takımıyla başlar :p :)
      Ama yemişssin artık neyse bundan sonra yeme şekerim lop lop et pıt pıt yağ olur mazallah :)
      Bunun nişanlığı var gelinliği var her lokmada bunları düşün :)

      Sil
  8. sen istanbula gelirken neden kimseye haber vermiyorsun bakiiim ..çeyiz işine bir başlarsan kurtulamazsın söliim..off hakikaten hepsi de leziz görünüyor,yenmeyecek gibi değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir daha ki sefere:)kırmızı halı isterimama:)
      yok ya öyle başlamak için bir hevesim yok bu tabakta o yazı yazmasa bunuda almazdım da:)

      Sil
  9. şu hayatta böle güzellikler varken bırak beyaz atlıyı yaa:) yerim onları ben:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diyorsunnn.ben yememek için bahane üretirken niye herkes üstüme geliyor imdattttt:!!! :)

      Sil
  10. Hayır olmayan gariban iştahımı da yeniden ayağa diktin Nabrut. Bu postu şu saatte okumamalıydım. O fotoğraflar ne şahane öyle. Aney aneeyy.

    Valla bu yaşımla sana ye ya da yeme diyemem ama büyüklerimiz 'gençken istediğiniz kadar yiyin, eritirsiniz derler hep.' ;)

    Boşver ya. Beyaz atlı prens bi 10 sene sonra hem kel hem fodul olup üstüne de göbek yapacak merak etme. Hem hangi Türk erkeği formunu 35'ine kadar koruyabiliyor ki, beyaz atlı prens korusun. Di mi ama? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dedim ki bahaneler türetinde yemeyim siz ne yaptınız ye ye ye bu kadar olmaz.kesinlikler siz benim fit haliimi kıskanıyordunuz oh olsun dediniz:)))
      hem hayatın gerçeklerini böylece yüzüme çarpmak zorunda mı idin ben beyaz atlı prens göbek yapmıyor diye düşünüyordum :)

      Sil
  11. :))))) beyaz atlı prens o zaman şişko gürbüz bişi olsun göbekli olsun. sen ipincecik olursun ki yanında. tüm fotolar iyiymiş ama en çok divan ah ah.
    :)

    YanıtlaSil
  12. fotoraftan gördüğüm kadarıyla cok incesin güzelim ye gitsin bence :) gencsin ilerde yiyemiycez nasıl olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa yaa niye öyle diyorsun ilerdede yiyelim:)

      Sil
  13. nabrutcum ozlemisim senin postlarini
    bende yeniden yayina gecsem iyi olur artik:)
    tabaga bayildim! beyaz atli prense gelinceeee
    seni oldugun gibi seven ve goruntune degil
    yuregine vurulacak hayirli bir insan evladi cikarsin rabbim karsina:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bütün yaz görüşmemişiz değil mi?
      bencede dön artık :(
      senin mesajını görünce eski bir arkadaşıma rastladım gibi oldu.
      amin en güzelini sen söyeldin şu kadar yorumarasında:)

      Sil
  14. tabağı çok beğendimm güzel günlerde kullanın :) ben de bakıcam kütahyanın tikky serisine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim daha iyisi sizlere:)

      Sil
  15. Nabruut sen neler yemişsin öyle :) Afiyet şeker olsun ama evet evet sen fit ol, fit kal. Beyaz atlı prens bu, ne zaman nerde karşına çıkacağı belli olmaz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçek blogdaş bugünlerde belli oluyor işte sağolasın:)

      Sil
  16. ohhh burda çok şeker şeyler varmış yeni gördm :)

    YanıtlaSil

Bazen biraz gecikir ama mutlaka cevap yazarım.
Sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.