Ay kova burcundaymış.
Bendeki meddücezir hali bundan herhalde.

O kadar sessizleştim ki, yazı yazmayı bile konuşmaktan sayıp parmaklarımı kitliyorum.

Kimseyle konuşmak istemiyor canım.
İnsanlara tebessüm etmekten, yanakları kısmi felç geçiren ben, somurtmaktan bîhal oldum.

Hatta geçen gün pazarcı dedi ki

-Abla herkes bayram geliyor diye sevinçli sen niye böyle hüzünlüsün,
pazarcıdan al haberi...

Bazen gülme krizlerine tutuluyorum, bazen çöküyorum sıfırı tüketiyorum ben.


Neyim var peki?

Bana rahat batıyor.
Evet durum bu.