Suspicious Partner Konu ve Oyuncuları



Suspicious Partner Konusu

Katilin amnezisi yani hafıza kaybı vardır. Bu hafıza kaybından muzdarip olan katil (Choi Tae-Joon) öldürmek için avukat olan Ji Chang Wook ile eski bir atlet olup şimdilerde avukat olmak için çok sıkı çalışan stajyer Nam Ji Hyun'u hedef alır. 

Suspicious Partner Oyuncuları

Ji Chang Wook'u tanıtmama lüzum yok sanırım. Büyük bir fan kitlesi olduğu için fanı olmasanız bile -benim gibi- kendisini tanıyorsunuzdur.


Nam Ji Hyun ise benim ilk kez Shopping King Louie'de izlediğim ama pek de sevemediğim hatta bu adamın yanında bu hatun kişinin ne işi var diye dövündüğüm birisi! :D


Katil rolünde izleyeceğimiz Choi Tae-Joon için ise parantez açmak istiyorum.
Ben bu çocuğu ilk kez Adolence Medley isimli mini bir dizide izlemiştim ve ilerleyen yıllarda çok iyi yerlere gelecek diye düşünmüştüm. Çok karizmatik ve cool! Hani So Ji Sub tarzındaki aktörlerden birisi olacak, az daha yolu var.


Yayın Tarihi: 10 Mayıs 2017
Bölüm Sayısı: 16
Türü: Romantik komedi, gizem
Yayın Kanalı: Sbs
Senarist: Kwon Ki-Young 
"Hello Monster 
All About My Romance 
Protect The Boss"

Fragmanlar



Suspicious Partner Konu ve Oyuncuları Suspicious Partner Konu ve Oyuncuları Reviewed by Nabrut Fıdıllıoğlu on 00:49:00 Rating: 5

34 yorum :

  1. Dizinin fragmanı çok değişik değil mi Nabrut?
    Bu aralar güzel diziler gelmeye başladı. Bakalım yaza doğru bu gidişle bilgisayara yapışcaz gibii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet farklı. Konu da öyle. Umarım güzel bir yapım olur da yaz keyifli geçer :)

      Sil
  2. Ji Chang Wook ve bu kız, aman Yarabbim , bu kızda aşırı şanslı kızlarımızdan biri olucak gibime geliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım şansı döner de bize yazık olmaz :D

      Sil
  3. healerden sonra çıkan diziyi hiç sevmemiştim :( iyiki kas yaptı cocuk nerde aksiyon senaryosu var chang wook yetiş moduna girdiler gibiy :D

    YanıtlaSil
  4. Dizinin fragmanı konusuna göre oldukça absürt.Fragmanı izleyince romantik komedi tarzı eğlenceli bir dizi sanmıştım.
    Ji Chang Wook The K2 da güzel işler çıkardı.Bu dizide de iyi olacağını umuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türü de romantik komedi olarak girilmiş yalnız. bazen konu yanıltabiliyor :)

      Sil
    2. Evet girilen türü sonradan fark ettim :) Sadece konusundan dolayı lap diye daldım aslında.Maalesef Kore dizi-film sektörü biraz böyle.Dram diye oynatılan film afişlerinin ne kadar tatliş olduğunu hepimiz öğrendik artık.Yorumum da ondan mütevellit :)

      Sil
    3. Kore de yaklaşan seçimlere ithafen çekilmiş dans klibi yani dizinin konusuna bağlantılı olarak değil sanırım seçim günü yayınlanacakmis ilk bölüm 😊

      Sil
  5. Ben bu çocuğu böyle görünce oldukça şaşırdım, alışmışım gerilimli dizilerde sert duruşuna, burda dans ediyor ya... :)

    Kızı beğeniyorum ben, gerçi sadece angel eyes ilk bölümlerinde gördüm ama sevdim, bence park shin hye'ye onbinmilyoncuk basar, her dizide o var yeter.. :P

    umarım linç edilmem :D

    YanıtlaSil
  6. Chang Wook var diye izleyeceğim diye kendimi şartlandırmıştım. Öncesinde Shopping King Louie izleyeyim de kıza gözüm alışsın dedim. Bir anda kızı da severken buldum kendimi. Bu durumda izlemek şart oldu :D

    YanıtlaSil
  7. Kore de seçimlere ithafen çekilmiş sanırım dansli fragman yani dizi ile alakali değilmis Seçim gününde ilk bölüm yayınlanacakmis sanırım o yüzdenmis😊

    YanıtlaSil
  8. Galiba 10 Mayıs ta yayınlanacakmis o tarihi iple çekiyorum meraktan oluyom beya

    YanıtlaSil
  9. ben de bir tane fragman görünüyordu o da çok keyifliydi
    Ji Chang Wook'a bayılıyorum, K2 yi henüz izlemedim kadın oyuncudan dolayı ama beklemeye de aldım :) bu diziyi izledikten sonra Wook doyumsuzluğu yaşarsam K2 ile devam edebilirim :D

    şu son dönemler öle çok çok güzel diziler yoktu tek tük çıkıyordu gelsin şöyle keyifli güzel diziler de peşpeşe izleyelim be ya ;)

    YanıtlaSil
  10. Ji Chang wook için koreye gidilir ama askere gidecek sanırım şimdi bize şafak saymak düşecek :) dizi güzelde kadın oyuncu için aynı şeyi söyleyemeyeceğim , o ses tonu fena fena.

    YanıtlaSil
  11. Bir erkek izleyici olarak dizinin izlenilebileceğini düşünüyorum. Hwarang'da adam gayet başarılı oynadı 👏

    YanıtlaSil
  12. Choi Tae-Joon'u, senaristler katil yapmaya ne meraklı! Adamın üstüne yapıştı o rol resmen. Ben de Choi Tae-Joon'un büyük bir oyuncu olacağını düşünürdüm hep ama daha 5 senelik yolu var bence. Diziye gelince ben pek beğenmedim. Romantik komedi trailer gösterip, bize katili aratıyorlar! Ji Chang Wook olmasa kimse izlemez bu diziyi bence...

    YanıtlaSil
  13. Ya bu dizinin 12.bölümden aobrasuçı yayınlanmadı mı bulamıyorum...

    YanıtlaSil
  14. Bu dizinin 12.bölümden sonrası yayınlanmadı mı bulamıyorum..

    YanıtlaSil
  15. Ya bu dizinin 12.bölümden sonrası yayınlanmadı mı bulamıyorum...

    YanıtlaSil
  16. bişey dicem nabrut konu yanlış.tae joon katil falan değil chang wookun nefret ettiği kişi o sadece. eski sevgilisiyle aldatan kişi.Ayrıca hafıza kaybı da yok öyle bişey yok yani.konuyu çok yanlış yazmışsın.bir de ben de başta bu kız için izlenmez diyordum ama yanılmışım :)

    YanıtlaSil
  17. Bence tam tersi kız role acayib derecede oturmuş .bana çok tatlı geldi ��

    YanıtlaSil
  18. Bence kız çok tatlı role de acayib oturmuş 🤗

    YanıtlaSil
  19. İşte ji chang wook un çok güzel bir filmi daha .bakalım bizi şimdi ne bekliyor

    YanıtlaSil
  20. 13. ve 14. bölümler neden açılmıyor olabilir acaba ?

    YanıtlaSil
  21. Neden ben kızın tavırlarını çok güzel buluyorum. Çok yerinde duygular veriyor.

    YanıtlaSil
  22. Ben sevdim bu kızı. Tavırları yerli yerinde. Duyguyu tam verebiliyor.

    YanıtlaSil
  23. Nabrur sıkı takipcinim blogunu cok begeniyorum bisey sorcam dizi repliklerini instagramda kullanabilirmiyim ?��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kardeşim benim.^^
      Zaten ben kendi hesabımda ve facebook sayfamda repliklerimi paylaşıyorum ve kendim kullanmak üzere emek veriyorum.
      Tavsiyem sen de kendi emek ürünün olan kolajlar paylaş ve özgün ol. Zaten bir yapan varken ikincisine gerek yok ama değil mi?
      Sevgiler

      Sil
  24. Nabrut sıkı takipcinim blogunu cok severek okuyorum bisey sorcam dizj repliklerini kullanabilirmiyim ?
    instagram icin 🤗 lutfen izin ver🙂☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kardeşim benim.^^
      Zaten ben kendi hesabımda ve facebook sayfamda repliklerimi paylaşıyorum ve kendim kullanmak üzere emek veriyorum.
      Tavsiyem sen de kendi emek ürünün olan kolajlar paylaş ve özgün ol. Zaten bir yapan varken ikincisine gerek yok ama değil mi?
      Sevgiler

      Sil

Bazen biraz gecikir ama mutlaka cevap yazarım.
Sevgiler...

Loading…
Blogger tarafından desteklenmektedir.