Bluetooth ile Aşkını İtiraf Et

Bluetooth ile kız tavlanan devire yaşınız tutuyor mu?
Ben o devirlere yetiştim, hamdolsun, kadermiş ne yapalım.☺
Şimdi uzay çağında olduğumuzu düşünürsek sizi 2000'li yılların taş devri diyebileceğimiz bir zamana götüreceğim.

O zamanlar bir kıza yazalım yürüyelim diyen erkekler için; Facebook yok, Twitter yok, sayısız mesajlaşma servisi yok.
Durumları içler acısı zavallıların.☺
Bahsettiğim; 2 kontörlük 1 mesajın 160 karakterlik bir metne izin verdiği ve 160. karakteri dahi kullanalım diye mesajın boş kalan karakterlerini noktalarla doldurduğumuz yıllar.
Sms paketleri falan henüz duyulmuş şey değil.




İşte bu yıllarda, toplu yaşam yerlerinde Bluetooh'nuz açık kalmışsa başınıza gelebilecekler:

Mesela bir defasında telefonuma manzara resmi geldi, otobüste. Dağlı, yeşillikli bir resimdi.
Sanırım gel beraber dağlara çıkalım falan gibi romantik  (!) bir mesaj vermeye çalışıldı, ta ki, kimin yolladığını anlayıp, yollayan kişiye 5 numaralı bakışımı atana kadar. :P Sonra mesaj kaygısını kaybetti.☺

Bir defasında bir kız çocuğu resmi geldi. Bilmiyorum, belki senden bir kızım olsun istiyorum gibi, ''niyetim ciddi mesajı'' verilmeye çalışıldı, gerçi onun sahibini tespit edemediğim için amacı için net konuşamıyorum.

Bir defasında da aşıksın şarkısının melodisi geldi telefonuma.
Hani şu telefonun notaları ile yapılan zil seslerinden. Hahay!
İşte bunun altında yatan sebebi gel zaman, git zaman çözemedim.
Otobüs kısa mesafeydi, o kısa mesafede ne zaman aşık olmuş olabilirim, bilmiyorum. Mesafe o kadar kısaydı ki, demek ki ben bile anlamadım aşık olduğumu.

Sonra öğrendim bluetooth'u kapatmayı da, bugünlere taşıyabileceğim anılarım sınırlı kaldı. 

Annelerimizde bizim zamanımızda mektuplar vardı, aşk mektupları diye anlatıyor kendi devirlerini.
Bakın ben Bluetoot'dan bahsediyorum.
Yeni nesil nelerle karşılaşıp, kendilerinden sonraki devirlere neler anlatacaklar merakla o günleri bekliyorum.
Ömür vefa ederse...

Not: Olayı gayet sulandırmışken, yazımın sonunu ömür vefa ederse diye drama bağladım. Benim psikanalize ihtiyacım var.☺
Bluetooth ile Aşkını İtiraf Et Bluetooth ile Aşkını İtiraf Et Reviewed by Nabrut Fıdıllıoğlu on 10:00:00 Rating: 5

16 yorum :

  1. bluetooth'dan virüs atıyorlar diye bir söz yaygındı ve korkudan hiç bluetooth açmazdım, gerekli dosya aktarımları hariç tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak belki hayatının aşkını bulacaktın kim senin aklına virüs falan fikirlerini sokuyor ki:D

      Sil
  2. Direkt olarak resmini yollayanlar oldu ah duygulandim yahu :* ne degerliydi o smsler cidden caldir kapat derdi vardi şimdi hayat cok rahat whatsaap var hahhaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi seni gençlik yıllarına götürdüm :D
      whatsapp var ve yanlızız hahah :D

      Sil
  3. Cok iyi hatirliyorum ben ilkokuldaydim ve babama hediye telefon gelmisti, kamerali. O zamanlar yaygin degil tabi. Ne kadar degisik gelmisti bana, "aaa kamerali bu telefon" demistim ilk goruste :) hic unutmam

    YanıtlaSil
  4. Haha çok iyiymiş ya ama cidden diyorum çünkü telefona aniden bir şey geliyor sürpriz yumurta gibi :) Ciddiye almamakla birlikte sanırım bluetoothumu bilerek açık bırakabilirdim ben :D
    Bu arada psikanaliz konusunda görüşebiliriz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaramaz seni :))
      mezun ol .uzmanlık alanın seç. ooo ozamana kadar beni bakırköye kapatırlar :D

      Sil
  5. Ödüllendin .

    http://mehtapvekitap.blogspot.com/2014/10/odullendim.html

    YanıtlaSil
  6. öyle bir yazmışsın ki, seni tanımayan yaşlı teyze zann edecek :D :D :D bir kaç gündür buralarda yokum, ihmal ettim buraları :))) umarım her şey iyidir :) eskiden kardeşim hep derdi bana bluetoohu açık bırakma filan, numara bile gönderile biliniyor sonuçta. yaklaşık 6-7 yıl önceydi sanırım. şimdi öyle şeyler çok az kaldı :) bu arada yaklaşık 30 yaş sınırına yakınlarda olduğunu düşünerekten (+26 filan) her kese o daha genç ve teyze değil diye durumak istiyorum buradan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam 26 yaşındayım ama şimdiki gençliği düşünürsek teknolojinin geldiği nokta belli :)

      Sil
    2. nasıl da tahmin ettim :)))) ben 21'im ama dediğini biliyorum, çünkü benim de çopcukluğumda, okul çağlarımda vardı bu durum. aslında yaş ile ilgili yorum yapma sebebim facebookta bu yazıya yapılmış yorumdu, umarım burdan yorumumu okur diye öyle yazmıştım :) umarım sorun olmamıştır canım :)

      Sil
    3. yok canım neden sorun olsun :)

      Sil
  7. Ne hoş anılar.. :) Ben yaşayamadım.. telefon yoktu çünkü. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek bir şey kaybetmiş sanmazsın inan :)

      Sil

Bazen biraz gecikir ama mutlaka cevap yazarım.
Sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.