Bilet tarihim belli oldu.
Bekle beni Ankara ♫♪ dımtıs dımtıs dımtıs ♫♪ alemlere akacağım.
Hiç olmadı, arabaya binip, ''hayatı tespih yapmışım'' şarkısının sesini ve camları sonuna kadar açıp makas yapacağım.
Ankaralı olmanın tüm güzelliklerini tekrar tekrar yaşayacağım.

Burada ''Napan?,'' diye öğrendiğim ''Ne yapıyorsun?'' cümlesini Ankara'ya gider gitmez ''Napıyon la?'' şeklinde değiştireceğim.
Tüm kankalarıma gardaş diye sesleneceğim.



Doğan görünümlü Şahin bulup arkasına ''Angaramın daşına gurban'' yazdıracağım.
Belki de; ''Doğan görünümlü Şahin devri bitti. Artık insan görünümlü çakalların devrindeyiz'' de yazdırabilirim, ona henüz karar vermedim.

Kuğulu Parka gidip kuğulara simit atacağım, ay pardon pardon martılara atıyorduk simitleri, ama olsun. Bende kuğuları Ankara simidine alıştıracağım.

Bir arkadaşımla Dost'un önünde buluşalım diye randevulaşıp, Kızılay'ın kalabalığı arasına karışacak, adetimi bozmadan hangi caddede olduğumuzu bir türlü bilemeyeceğim.
Ve her seferinde ''Burası ne caddesi idi?'' diye tekit ettireceğim.

Bağcılar otobüsüne binip bi' öğrenci ağabey deyip,
 ''dana kadar öğrenci mi olur'' bakışı atan biletçiye gururla pasomu gösterip, 
Tunalı'da inecek, her zamanki sahafıma uğrayacak, size kitap bırakmayacak kadar çok kitap alacağım.

Ve Gençlik Parkına gidip her seferinde peşime takılan, çarpışan arabalar keyfimi mahveden,  eli boş işsiz takımının bu sefer kesin kafasını kıracağım. Kararlıyım...

Tabi tüm bunları yapmama daha 1 aydan fazla olduğunu sizlere bildirirken, ne acınası bir durumda olduğumu söylemeden geçemeyeceğim.

Not: Başlıktaki şarkı öyle değildi, tamam kabul ediyorum.
Not2: Bu yazının üzerine bir kuple La bize her yer angara şarkısı gitmez mi şimdi?

Angara'nın bebesi Nabrut bildirdi.