Ben madlen sevmem tatlım!


İkea'nın ağza alınmaz DONUT'u...


Bir krakerin hazin sonu.


Leylak!
Ne kadar çıtır pıtır,ne kadar sevimli,cici bici bir çiçek böyle...



Annemle kahve keyfimiz...




Fotoğraftan anlaşılıyor sanırım.
Ama RİYAD’ da pilavı yerken elleri ile köfte sıkar gibi birleştirip hop ağızlarına atıyorlar.
Bitti mi ?Bitmedi.Sonrada ellerinde kalan pirinç tanelerini tepsiye silkeliyorlar.
Çok iştah açıcı…:D


Bayılıyorum...Ha birde diyetteyim. Ha ha ha


Lays'in yoğurtlusunu zaten çok severdim. Yenilenmiş ki bu dahada lezzetli. Cipsseverlere duyurulur:)
Evet hala rejimde olduğumu iddia ediyorum:)