Blog'um sayesinde tanıdığım, sevdiğim, kendime çok yakın hissettiğim, yakınımda bir yerlerde olsalar hayatımın bambaşka bir gidişat alacağını düşündüğüm bir çok kişi var.

Siz, hepinizi alıp başka bir dünyaya taşınmak isterdim.

Yorum bırakıp arkadaşlığımı ilerlettiklerimden bahsetmiyorum sadece.
Hiç yorum bırakmadan sessize beni takip eden yazdıklarımda kendinden bir şeyler bulanlar var ya, işte onları da kastediyorum.
Sizin gibi düşünen, sizi kendisine yakın bulan birilerini bulmak ne büyük nimet bilemezsiniz!

Regaip kandili sebebiyle böyle duygusal bir yazı yazıyorum. Kısa keseceğim drama gelemiyorum biliyorsunuz.☺☺☺



Toplu kutlayışları pek samimi bulmadığımdan, Blog'umda mübarek günlerden pek bahsetmem aslında.
Ama bugün şunları söylemeden geçemeyeceğim.
Aşağıdaki hadisi şerifi biliyorsunuzdur.
''Duanın kabul cihetinden en süratlisi gaibin gaibe (birbirini tanımayan) insanların birbirine ettiği duadır.''

İşte bu duadan yola çıkarak, kabul olunacağına inanarak, dualarıma sizi de katarım.

Ama öyle lafta değil! Gerçekten ederim. 

Çünkü şu hadisi şerifi de biliyorum.
''Bir kul mümin kardeşine dua ettiği zaman, melekler aynısı sana da olsun, diye duasına mukabelede bulunurmuş.''

Yani aslında size dua ederken kendi çıkarlarımı da gözetiyorum, kötüyüm değil mi?☺

Kandilimiz mübarek olsun, bana dua edenlerin duaları kabul olsun.
Birde benim dua ettiklerimin duaları kabul olsun.
Şey birde..., benim dualarım kabul olsun. 


Amin...