Öncelikle uzun bir aradan sonra merhaba!!!!

Blog karmaşası bitene kadar sessizce buralarda dolaştım. Karmaşaya inat yazılarını paylaşanları takip etmeye devam ettim.

Veee karmaşa çözüldü ben yine iş başındayım.

Attığım başlığa ait mevzuya gelirsek;

Her şey saçlarıma su dalgası yaptırmamla başladı. Evet abim o günden beri beni makbuleye benzetiyor.

Gülmeyin ya! Makbuleye benzetilmek 23 yaşında ki bir kız için hiç de komik değil yani. İnsan şöyle uzak doğu güzellerine falan benzetilmek istiyor bu yaşlarda.

Neyse saçlarımdan dolayı var olan benzerliğimiz, artık altın veya altın rengi takılara olan ilgimin başlaması ile abim indinde kat kat ziyadeleşti.

Evet bende artık altın rengi takıları çok seviyorum. Eskiden altın rengi takılardan bile fellik fellik kaçarken şimdi altın takılara bile eyvallahım var.

Haa tabi makbule gibi sıra sıra bilezikleri koluma dizer miyim ? Bu tutku makbule boyutuna ulaşır mı bilmem. Ama ben de son durum bu :


Koton'dan aldım bu sindirella temalı takıyı:) 


En çok bu ayakkabı detayına vuruldum. :)


Bu altın rengi:) küpeleri de bu sene ki yemek kursumuz şerefine aldık....


Bu yüzüğü annem nişanlı iken anneannem almış anneme. Şimdi bana miras. Çok çok seviyorum. Fotoğraftan belli oluyor mu bilmiyorum ama üzerindeki taşta küçük küçük kelebekler işli çok romantik bir yüzük yani...

Abim haklı mı yani ne diyorsunuz ?