Grip ile birleşen diş ağrımdan bahsetmiştim. Griple anlaştık gibi berabereyiz yani. Ama dişimle kavgalıyız kedi köpek gibi. Sanki 20 yıl onu orada bekleten benim. öf :(






Benim diş ağrısı çekmişliğim yoktu daha öncesinde. Ama bu daha önce çekmediklerime bedel oldu. Ne olacak şimdi? Daha ne kadar çekeceğim bu sıkıntıyı? Daha önce çeken var mı?


Neyse ki şimdiye kadar diş ağrısından ölen görülmemiş :) Bende ölmem herhalde ama böyle sürünür, ilenecek yer ararım artık. Amma mıy mıy ettim bende.