+18 içindir.

Yasal uyarı: +18 için yazılmıştır.

Cümleme ''çocukken'', diye başlarsam, devamında gelen cümlede ne yazarsam yazayım mazur görüleceğim. Öyle olması gerekir yani.
Tüm hataların ardına ''çocukken'' cümlesi ile sığınabildiğim gibi, tüm aptallıkların örtüsü de bu cümle...

Çocukken tevatüran duyup yaptığımız ne saçmalıklar var...
Efendim, bendeniz biraz geç buluğa erdim.
Yaşıtlarım çoktan uzamış, genç kızlıklarının baharına ulaşmışken, ben 16 yaşına kadar dümdüz(!) :) afrikalı çocuklar kadar sıska, minyon suratımdan ötürü de, ilkokul çocuğu görüntümden uzun müddet çıkamadım.
Ve bu o yaşlarda çok büyük bir utançtı, bilir misiniz?
Çarçabuk serpilen genç kızların, hiç bir zaman anlayamayacağı bir utanç bu. ☺☺
O zaman dezavantaj gördüğüm minyon suratım şimdilerde yaşımı gizleyerek bana kıyak geçiyor, sağ olsun.


Benim güzel saf çocukluğum!
Tüm derdim bundan ibaretti o zamanlar...

Bende nasıl meraklıyım, bir an önce büyüyüm, serpiliyim istiyorum.
Ben ki 3. sınıfa giderken ağlaya zırlaya apartman topuk terlik aldıran, annesinin makyaj çantası ile gizli ve sır dolu bir birlikteliği olan bir kızdım.
Böylesine bir kızın serpilememesi,  ergen ruhu depresyondan depresyona sürükleyen ne acı bir durumdur, bilemezsiniz.
Ha ha ha! O yaşlarda benden büyük dert sahibi yok sanırdım.

İşte o zamanlarda da çok zeki olmalıyım ki (!), serpilmek, güzelleşmek için herkesin illa denemiş olduğunu düşündüğüm çeşitli atraksiyonlarda bulundum. Hahah!

Mesela;

1.Metot
Fincan kapadım. Ama Allah'ınızı severseniz nereye diye sormayın.☺☺
2.Metot
Ayaklarım minicik zarif kalsın diye, etrafını bıçakla çizdim.
3.Metot
Zıpladım.
4.Metot
Rengi açılsın diye, gözlerime limon damlattım. Sanki gözüm bir leke. İyi ki çamaşır suyuna basmadım.

5.metot, 6. metot 7.metot diye devam edebilirim ama ancak kız kıza bir sohbette. ☺☺

Bu serpilip, güzelleşme metotlarından eksiklerimi de siz tamamlayın.

Not:Yazının başındaki +18 uyarısı, 18 yaş altını bu şahane metotlarım ile aydınlatmak istemediğimdendir.☺☺

+18 içindir. +18 içindir. Reviewed by nabrut fıdıllıoğlu on 09:30:00 Rating: 5

66 yorum :

  1. haha:) neler yapmışsın ya :D bende saçlarım dalgalı diye hep ütülerdim bi kaç kez boynumu ve kolumu yaktım :)) şuan saçlarıma fönü nadir çektiriyorum doğal halini çok seviyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocukluk işte.eskiden kusur saydığımız şeylerin aslında bir lutuf olduğunu bilemiyorduk

      Sil
  2. :D
    İzin ver, bir güleyim önce.
    Bende bir tuhafmışım canım. Bende aksine saklama çabasındaydım. Şimdi gözünüzde büyük olduğuna dair bir hayal oluşmasın. Dikkat ederseniz, tuhafım dedim. :D
    Ama bende ortasondan sonr yaşadım bunları.
    :)
    O metotlar çok uzak bana. Hele o makyaj merakı. gerçi bunda annemin öyle bir çantasının olmaması da etken midir, olabilir ama yüzdenin fazlalığı benden kaynaklı. :) Biliyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ne demek :D
      bak dedim sana sen beni ben seni asla anlayamayız :D sen o saklanmaktan kanburu çıkacak kızlardansın sizi bilirim ben :D

      Sil
  3. ben de geç serpilenlerdenim ama tuhaf olan ne biliyo musun? hiç metot uygulamadım. hiç umrunda olmaz mı bi kızın ya? işte kız dediğin böyle fincan filan kapamalı bazı yerlere :D biraz çaba sarfetmeli bi telaşlanmalı yahu.yok. varsa yoksa eğleniyim ben takılıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende eğlendim takıldım içime kapanıp odama kapatmadım kendimi ama içten içe de böyle özendim kıvrımlı bir vucut kim istemez :D

      Sil
  4. Allahtan fincan geçmiş eline,
    felaketin boyutunu maşrapaya bağlayanlar var :)))

    ama bu ayağa çizik nedir yaw...
    bunu vaktiyle duysaymışım iyiymiş
    ayakkabı yüzünden tırnaklarıma kan oturduğundan beri
    bir numara büyük giyerim.
    düşün sen palyaço da kimmiş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayağa çizik şöyle hani kağıda elini çizer gibi taş bir zemine bıçakla ayağını çiziyorsun.ayağın o ölçüde kalıyor :DD tabi kalmıyor :D

      Sil
  5. + burnuma mandal takıp 2-3 saat bekledim. ( burnum daha küçük olsun diye ). :D hay Allahımm :) ha bi de bende boyum çok uzun diye ağlardım hep :D bunun iyi bir şey olduğunu liseye geçince öğrendim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha şahane :DD
      zaten küçükken utandığımız farklılaıklar büyüyünce hep avantaj olmadı mı :D

      Sil
  6. Kıkıkı fincan oooy sen çok yaşa e mi:-D

    YanıtlaSil
  7. of Allah iyiliğini versin çok güldüm ya
    fincan duymuşluğum var ama denemedim.
    saçlarımın önünü kaldırarak 3-5 santim uzun görünmeye çalışmışlığım var benimde(şu an 1.55 boyum düşün sen):::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay kıyamam :) çok tatlıı :D basketbolda oynamışsındır mutlaka :)

      Sil
  8. Hahaha yazıyı okurken kahkaha attım resmen :)) Ben de cılız, uzun bir şeydim o zamanlar tripten tribe giriyordum "nedeenn?!" diye ama şimdi durumdan oldukça memnunum bebek yüzlü olmak güzeldir, geç yaşlanacağız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende mii :D aynen öyle hem zayfılığımız devam ediyor sadece kıvrımlar eklendi :D hemde bebek yüzlerimiz sayesinde ergenliğimizin dramının bedeli ödenmiş oluyor :DD

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. 23 yaşında olmama rağmen hala bile bir liseli görünümüne sahip biri olarak sanki kendi iç dünyamı okur gibi oldum. Bu arada o fincan kapama olayını ben de yapmıştım, teyzemin bin türlü baskısıyla. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şahane bir şey işte :D üniyi bitirmiş olduğuma inanan duymadım daha büyük bir avantaja sahibiz :)

      Sil
  11. ay hiç gülmiycektim, allah da seni güldürsün nabrut (:
    ben de çok sıska ve uzun bişiydim türlü hakaret vari lakabım vardı ama hiç böyle şeyler denemedim
    bizim buralarda yok mu nedir, gerçi iyiki denememişim bi de tutsaydı vay halime (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin :D
      aa neden denemedin ne kötü :D keşke o yaşlarda beni tanımış olsaydın haha :D

      Sil
  12. İlk metoda cok guldum ikincisine sadist diye icimden gecirdim resmen :))) benim bi tek boyum uzundu ama hic ihtiyac duymadim diyebilirim... Ben senden daha garibim anlasilan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak ayağa çizik şöyle hani kağıda elini çizer gibi taş bir zemine bıçakla ayağını çiziyorsun.ayağın o ölçüde kalıyor :DD tabi kalmıyor ::) yani sadistçe değil :D

      Sil
  13. Ayyyy Nabrut çok güldümmmm :) Veeee ben de diğer metotları merak ediyorumm :) Hiçbirini yapmadımmm ben ya. Hep sınıfın uzun kızıydım. Göz rengimden şikayetim yoktu. Fincanı akıl etmemısım bılseydım yapardım :D Boyuma oranla ayaklarım iyi kaldı 38 de :) Çok şükür :) Ama diğer metotları bana da yazıver cok merak ettımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi :D O zaman gün gelir de buluşursak çıtlatma sözü ? :D

      Sil
  14. Ben 19 yaşıdayım hala büyüp serpilmeyi bekliyorum aslında çok dert etmiyordum ama en son bir teyzeye yaşımı söyledikten sonra aaa ben seni 13 sandım gibi bir tepki alınca artık dert etmeye başladım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dert etme çünkü yirmili yaşlarında tüm arkadaşların 30 gibi gözüküp yaşlanırken sen daha çıtır bir liseli gibi gözükücek ve bu günlerinin sefasını süreceksin inan bana.
      26 yaşındayım master yapıyorum dediğimde herkesin ağzı açık kalıyor liseli gibi gözüküyorum ve bu yaşlarda genç gözüktüğünü duymak kadar büyük bir iltifat olamaz :D

      Sil
    2. 30undayım. Yirmili yaşların başında gösteriyorsun dediklerinde beni düşün. :D İşte sana benzerlik. :p
      :) :)

      Sil
    3. haha süpersin :D cidden göstermiyorsun :D

      Sil
  15. Hahaha aynı ben vallahi beni yazmışsın sandım. Noktasına kadar....

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten bıçakla ayağını çizdin mi?! Ay ben fena oluyorum, bayılacam galiba ...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o olay şöle aslında :D ayağa çizik şöyle hani kağıda elini çizer gibi taş bir zemine bıçakla ayağını çiziyorsun.ayağın o ölçüde kalıyor :DD tabi kalmıyor :D
      ben herkes biliyor diye açıklama ihytiycı hissetmemiştim ama bunu yapan tek akıllı benmişim :D

      Sil
  17. fincan kapamayı bebek yeni doğduğunda yaparlarmış.birinin ananesi kase kapamış da kızın çok büyük olmuş da diye bi hikaye dinlemişliğim ve korkmuşluğum vardı hahaha :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah ! hikaye şahen imiş. ama şimdi kendi hikayemi anlatacağım ama neyse olmaz :DD

      Sil
  18. Allah iyiliğini versin :)) bende erkenden serpilen tombikler için gizlenme metodları nı yazayım :)) tabii sen bilemezsin iri kıyım olup erkenden serpilmek ne gurur verici (!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazsana :D gerçekten bilmiyorum okumak isterim :)

      Sil
    2. gizli yetenek, ben de erken serpilen tombiklerdendim ve saklama çabaları benim de derdimdi.Erken demiyeyim de kafaca hazır değil diyeyim.

      Sil
  19. Tüm ergenliginin kanburu çıkmış gezen bloggerden selamlar. Bizim gibiler sizi anlamasada sizde bizi anlayamazsınız. Tüm gözlerinizi üzerinde olduğunu düşünmek o dönemde deprosyon için güzel bahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın :) sende sizden bahsetsene bize :D siz ne hissediyordunuz bilmiyorum ki :)

      Sil
  20. Ay nabrut diye yorumuna giriş yaptı sultan sezaii :*

    öncelikle bende geç gelişen tiplerdendim yasitlarimla ayni hisleri aynı zamanlarda yaşamadım bu cok üzücü ama bu metotlari denemedim ben ne gerek varsa filan demişimdir ya da fena değilmişim o zaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha:) Sultanım sen çok yaşa :D
      sen aklı başında bir kız olduğun için gerek duymadın demek :DD

      Sil
  21. allah iyiliğini versin yattım yerlere burada :PPPPP yaa bende geç serpilenlerdenim dalga geçiyorlardı benimle 'sabah bir kalkıcan onunde iki dağ olacak merak etme' diye :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana birileri böyle şeyler dese rahatlardım ama bana kimse birşey demedi halime acıyarak bakıp konuyu açmıyorlardı sanırm hahah :D

      Sil
  22. nabrut seviyorumm seni ya :p çoook hem de :)) epeydir buralarda yoktum geri geldim bu arada ;) moral katıyosun neşe katıyosun bıcırık seni :)) yazan: moralsiz ;))

    YanıtlaSil
  23. Geçenlerde aile albümünü kurçalarken ergenlik resimlerimi gördüm tabi eşimde gördü ! ilk defaaaaa ve tepki ne olsa beğenirsin şu afrikalı kız kim o.O evet evet gerçekten bildiğin tahta ve kapkara bişeydim :P devamında eşimin söyledi evrim geçirmiş olabileceğim :D
    Tekrar tekrar baktınızmı o resimlere dersen cux imha ettim.
    Metotlara gelirsek aaay evet bende yaptım evet evet pamuukk çorap ne bulursam koydum itiraf ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o evrim aynen bende de var eşinin dediği gibi :D:D o süreçten çıktıktan sonra herkes epey benim ne kadar güzelleştiğimi nasılda bambaşka olduğumu söyleyip çok üzmüşlerdi beni :) düşünsene çok güzelleştinin karşılığı kurbağa gibiydin aslında demek :D
      bende mi imha etsem bilemedim :D çok fazla yok ama.

      Sil
    2. Çok geç olmadan imha et onları :D

      Sil
  24. ben 4. sınıfa kadar zayıf çelimsizin tekiydim o yaşa kadar annemin içirdiği vitaminler hiç bir işe yaramamış benim kiloma boyuma hiç bir etki etmemişti :D ta ki 5. sınıfa kadar o zaman bana ne oldu bilmiyorum ama resmen başkalaşım geçirdim birden bire ergen oldum ve bu durum beni hiç memnun etmedi bu ani değişim yüzünden biraz utangaç bir ergenlik geçirdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bende sizin bu duygunuzu anlayamam :))

      Sil
  25. Çocukken çok büyüme isteği vardır herkeste. Bir de yaşıtlarının süslenip püslenmesi üzerine etkilenmiş olmalısın :) büyümek istemekle alakasu var mi bilmiyorum yaşadığın coğrafi bölge ve genler.bir de bir şehir efsanesi doğruluğunu bilmem işte aşk felan o tarz konulara saranlar çabuk büyürmüş :D valla çok kızsal olacak ama regl dönemi de fena oluyormuş geç bluğ dönemine erişenlerin :D pek komikti yazdıkların ben pek bilmesem de dur ben de anlatayım bir şeyler. Çocukluğum suudi arabistan'da geçti coğrafi bölge demiştim mesela suudi arabistan sıcak bir yer olduğu için yanlış hatırlamıyorsam 8.4 yaşında ergenliğe girilirmiş.şöyle bir düşününce bayaa erken bir yaşmış.o kadar da değil de yani öyle. bu yüzden erken serpilmiştim ki bu da sıkıntıydı benim için aslında ben pek umursamazdım o çocuk aklımla bile böyle şeylerden kendimi sorumlu tutmaz insanların ne dediklerini umursamazdım.diyecektim ama düşünürken aklıma üzüldüğüm geldi.böyle şeyleri bile dert edecek ettirecek bir toplumsal baskı vardir.neyde yok ki?ee o zamanlar yani türkiye'ye geldiğimiz senelerde türkiye'de hormonlu hazır gıda yoktu şimdi beni küçük sananlar bile var çünkü benden küçükler boylu poslu kilolu yapılılar.haa ama keşke biraz daha kalsaydım diyorum suudi arabistan'da basıyorlardı hormonu. Boyum uzun lakin daha uzun ve fiziğim de daha güzel olurdu eminim ki :) sen kendi hikayeni anlatınca insanın da anlatası geliyor sonuçta bu tarz konularda herkesin anıları hikayeleri vardır :) kızsal konulardan da travmalar çıktı :D Allah'a emanet :) -merve-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e maksat herkes hatırlayıp anlatsın. Yoksa yorum kısmı neden olsun. Ben kendim çalıp söylemeyi sevmiyorum zaten.
      Hz.Aişe validemizin 12 yaşında evlendiğini çünkü oralarda böyle erken buluğa erildiğini okumuştum, doğrudur.
      Erken bluğa ermenin de böyle sıkıntıları var demek :D bende sizi anlayamam :DD

      Sil
  26. Ortaokula Mersin'de başladım ve ailevi sebeplerden ötürü birinci sınıf biter bitmez İstanbula yerleştim.ikinci dönemin ortasında yaz başında Mersin'e geri döndüm :D Aynı sınıfa verildim. Giden Penguen ile gelen penguen before-after modundaydı. İlkokuldan orta ikiye kadar varla yok arasındaydılar ama neredeyse bir sabah uyandım varlardı kıvamında bir gelişim gösterdiler.Haliyle sınıfıma dönmem sınıfın erkeklerince şölenlerle kutlandı :D Klasik sütyen askısı çekmeler vs. vs. Öncelerde utangaçlık gösterdim fakat sonrası için kişisel olarak farklı bir özgüven aşıladığı da aşikar. Derslik penceresinden idman maçında yaptığım sayıyı alkışlayıp içeri giren bir hayran güruhum da yok değildi hani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin edebiliyorum zaten lisede kız kıza okuduğum için :DDD o açıdan bir sorun olmadı. Ama şimdi seni kıskandım. Hep pencerenin önünden geçerken erkeklerin pencereye toplandığı esas kız olmak isterdim :D

      Sil
    2. Yok ya pencerenin önünden geçerken değil, o kaaaa da değil hani şimdi.Aslına bakacak olursan az çekmedim.Bir dönem bu saçmalıklar yüzünden kambur bile yaptım... Hep şu anlattığın dünürcü maceraları da bu ani gelişim yüzünden o dönemde başladı. Memeler çıkınca oğlunun sevişme çağı gelenler "bu büyüdü" diyip haber falan göndermeye başladılar...Olan bana oldu tabi...Hava kararmadan eve geleceksin baskısı arttı...Güneşe düşman oldum, erkek anaları yüzünden...

      Sil
    3. Ahaha nasıl güldüğümü tahmin et. tabi nereye en çok güldüğümü de :D
      Hep böyledir ama erken gelişen kızlar böyle görücü belası çeker. girdiği çıktığı sorun olur. Bak geç gelişmek bana bu açıdan büyük bir avantAj sağladı.

      Sil
  27. haha fincana koptum bende yapardim :D haha Senden saf bir çocuklugum olsa gerek ki ben killi bacaklarimla sort giyerdm ergenken ve birgun mahallemizdeki yasitim olan mahalle arkadasim bana demesin mi "saadet sen niye bacaklarini almiyorsun" :D ben honk?!! o ne demek ki? niye bacak alinir ki? :D ayyy Allah'im aklima geldikçe guluyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim işe yaradı fincan onu söyleyim ama :DD
      aa ben o işlere falan çok erken başladım yani evet senin durumunda ben bu bacakların hali ne diyen kızım :DD

      Sil
  28. fincan değil de tas kapardılar biz de.Sen yanlış ölçü kullanmışsın.

    ah nabrutum allah senden razı olsun bu cumartesi sabahı çok güldüm.

    aslında bedenin izin vermese de ruhen ergenmişsin.Ben de ruhen çocuk-ki hala öyleyim ve kızım bile benden ağırbaşlı- ama bedenen ergendim ve muhtelif saklama yöntemleri uyguluyordum.Arkadaşlarım kıl alma tekniklerini geliştirirken ben dağda bayırda kuş avlar(gerçekten bak)değişik bitkileri toplar ve incir ağacının üstünde john steinbeck ve Aziz Nesin okurdum.Annanem de ortalığı yıkardı ''in aşağıya da biraz dantel ör''diye.
    Bu anlattığım yıllar 70'lerin başı ve ortaları.
    Ahhh,geçmişe mazi,yenmişe kuzu derler..
    hoşçakal canım kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah senden de razı olsun ^^
      tası bilmem ama benim fincan olayı yaradı ayıptır söylemesi ahah :D
      Ben de baktım vücudum gelişmyor bari kafam gelişsin diye kendimi okumaya verdim sanırım o yaşlarda :DD

      Geçmişte kalan güzel anılarımız^^
      Selamlar sevgiler...

      Sil
  29. Tekrar yorum bırakıyorum. Evet fincan kardeşliği yaşasııın :D Esma Premses ismini kullanıyormuşum vay beee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esmaaa iki yıl geçmiş beraber yaşlanıyoruz :D

      Sil

Bazen biraz gecikir ama mutlaka cevap yazarım.
Sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.