Ben öyle biri değilim!

''Taşıtlara böcek girmesi'' kaosu diye bir hadise var ki;
3.dünya savaşı çıkmışçasına bir durumda bırakır sizi.
Ve bu durum, direksiyon başındakinin kaza yapmasına sebebiyet vermeye kadar varabilir.

Benim gibi, cüssesinin büyüklüğünü küçüklüğünü önemsemeden her türlü hayvanattan korkan biriyseniz, böyle bir durumda,
çığlığı basarsınız.
Direksiyon başındaki birey, her şeyden habersiz olduğundan, birinin sizi arka koltukta bıçakladığını falan düşünebilir, panikler.
Durum anlaşıldıktan sonra, telaşla camlar açılır ve arabadaki konforlu seyahatten vazgeçmek istemeyen böcek kişisi ile göze göz dişe diş bir mücadele başlar.
Allah'ım o böcek bir türlü de çıkmaz bilmez ya!



Birde bunun toplu taşıma araçlarında olan versiyonu var.
O böcek cama gelir ve illa sizi bulur.
Sardalye sanılarak toplu taşındığınız için kıpırdayacak yeriniz de yoktur.
O anda böcekle telepati yapmaya çalışırsınız;
-Ne olur böcekçiğim, gördüğüm en güzel böcek sensin, ön taraflara doğru ilerle. Beni yeme.
Dinlemez tabi.
Bu seferde bir centilmen, yürekli bir cengaver, güçlü kuvvatlı(!) bir delikanlı çıksa da böceği avuçlasa, dışarıya atsa diye beklersiniz.
Bu bekleyişlerin sonunda ter içinde kalmışken ya durağınız gelir de azat olursunuz ya da Allah size acımış böceğin yörüngesini pencere dışına çevirmiş olur.

Hatta geçen gün dersten çıkmış, otobüsün kalkmasını beklerken, şu helikopter gibi olan böceklerden girmesin mi?
Önce bi' pencereyi açmaya falan çalıştım.
Bendeki paniği hayalleyin.
-Bacım zararsız bir şey yapmaz diyen arkadaşa,
-Madem zararsız tutup dışarıya atar bilir misiniz dedim?
Sustu kaldı, yerinden kıpırdamadı.

Velhasıl kelam demem o ki;
böcekten, umumiyetle hayvanatın hepsinden korkmaktan utanmıyorum. Göğsümü gere gere ilan ediyorum.☺
Annemin olmadığı bir gün eve arı girdiğinde, kendimi bir odaya kilitlediğimi itiraf etmekte de bir beis görmüyorum.☺☺☺

Not: Otobüste bahsi geçen olayda karşımdaki insanı mahcup etmek, amiyane tabirle bozmak gibi bir niyetim yoktu, asla! Cidden kalkıp böceği atmasını bekledim. Başlık ile yazının ilgisi bu notta gizli! ☺
Not2: Kocaman kız oldun hala mı böcekten korkuyorsun vs. gibi komik lakırdılar edenlere selam olsun!




Ben öyle biri değilim! Ben öyle biri değilim! Reviewed by nabrut fıdıllıoğlu on 10:00:00 Rating: 5

47 yorum :

  1. Bende korkarım ama eğer yanımda da korkan biri olursa o zaman benim korkum geçer ve böcekle cebelleşmeye ben giderim :D Çelişkiler çelişkiler :D
    Öyle ki tekmeyle böceğe karşı kendimi savunurum :D Aslında şimdi düşününce benim ki tam bir korku da değil, tiksinti var bende. Hele sineklere, hemen kaşınmaya başlarım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki iş başa düşünce cengaver kesiliyorsun :)
      tiksinti de var tabi.ölmüş sineği de alamam :/

      Sil
  2. Öncelikle headerine hayran kaldım.
    Bayıldım da bayıldımm :)
    Böcek korkusu ilerde geçicek bir şey değil maalesef gelince bizi havalara uçurabilecek bir şey.
    Yalnız değilsin canım nabrut :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendin miii? teşekkür ederi*.*
      değil mi?geçmesini bekleyen aile bireylerimize biri anlatsın bu durumu :D

      Sil
  3. Bir de genellikle sahil kenarlarında olan ve insanın gözüne girmeyi kendine en temel görevi edinmiş böcekler var ki evlerden ırak.
    Evlat olsa sevilmez, o derece:)
    Ha vardır bir hikmeti o ayrı, ben kamusal alandaki konumundan bahsediyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sahil kenarlarındaki bir de kabuklu oluyor yürürken ses çıkarıyorlar falan o.0
      İllaki vardır.Allah sebepsiz bir şey yaratır mı ? ama işte :/

      Sil
  4. Bu arada yeni görünüm zuuupee* olmuş;)

    * "süper, çok iyi, çok güzel" anlamında kullanılan bir kelimedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zuuppeeee çok zupppeeee bir kelimeymiş :*
      teşekkür ederim beğendiğinize sevindim efendim.sevgiler...

      Sil
  5. :) Kimisi korkunç oluyor ama.
    Geçen gün benim başıma gelen iyi ki senin başına gelmemiş o vakit.
    Sabahtan belimde bir şey hissediyorum. Böyle gıdıklanıyor mu kaşınıyor mu tam kestiremiyorum. Arada kaşıyorum. Hatta birşey var gibi hissettim elledim falan ama aklıma örümcek olacağ hiç gelmiyor. :D
    Öğlen oldu, lavaboya gittim, üstümden, gövdesi sarı, kırmızı bacaklı bir örümcek düştü yere.
    Ölmüş.
    Bir zaman hayvanı inceledim. İlk kez gördüğüm bir türe benziyordu. Üstümü sirkeledim. Ama içim huylandı, yalan yok. Bak yazarken bile belim kaşındı sanki. :D
    Sonra ablam kontrol etti akşam. Isırık falan yok. Atletin arasına sıkışmış kanımca. Bende ısıramadan kaşırken geberttim onu galiba.

    Otobüste dolanan cama yapışan o sinek ve arıları, korkmasam elime alıp atarım. Sesleri, çıkma çabaları öyle bir beni benden alıyor ki. Anlatamam. Korkudan ziyade rahatsız ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu okurken her tarafım kaşındı resmen. Şu an da üstümde örümcekler dolaşıyormuş gibi hissediyorum -.- O cool'lukla örümceği incelemeniz beni benden aldı :D

      Sil
    2. angelagassi'ye yürekten katılıyorum :D
      Böceği birde invcelemişsin.Polat gibi gebettim o pisliği deyip tabancanın namlusuna da üflemişsin mission completed :D
      tüm gün kaşınırdım.banyoda bir kese atmazsam işim bitmişti senin yerinde olsam :D geçmiş olsun.

      Sil
    3. Ama içimden çıkmış, neye benzediğini görmem lazımdı. :D
      demek ki bendeki huylanma sizin yaşadığınızın yanında hiç kalırmış.
      Teşekkürler. :)

      Sil
  6. Aslında böceklerden korkmam ama beraber de yaşayamam. Asla öldüremem.( Korktuğumdan değil sonuçta hayvancağızın bana zararı yok artı kastı hiç yok. Nasıl canına kıyarım.) Artık eve bu sorunu çözecek biri gelene kadar belli bir uzaklıkta diken üzerinde başında beklerim.( sonuçta müdahele anında yerinin belirlenebilir olması gerekli :P) iş başa düşerse de en kötü ihtimal elektrik süpürgesi ile çektirip torbayı hemen atarım. Sonuç olarak bir çoğumuz aynı durumdayız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öldüremem.Günah illaki dediğin gibi :/
      bir keresinde elektirik süpürgesine çekmiş ama elektirik süpürgesini epey müddet söndürmemiştim :D

      Sil
  7. yanlız değilsin bende hala çok korkarım o küçük canavarlardan:) özellikle biri varki gördüğüm an çığlığı basarım

    YanıtlaSil
  8. :) o da bir şey mi yaz akşamı evde otururken ışıklar kapalı tv. ışığında oturuyoruz elimde dondurma var. kucağıma paaatt diye bişey düştü. ben öyle normalde panik olmam. aaaaa diye bağırdım :)) kalktım silkenerek dondurmayı da atmışım. ışığı yaktığımda serçe kadar bir uçan çekirge gördüm. uçmaya bende bağırmaya devam ediyorduk neyse kendisi hole uçtu. bende kapıyı kapattım. sonra kendisini dışarı saldık 100 metre rahat uçarak gitti. :)) arı bee yi izledin mi bilmem orada da arı da içerdekiler bağırıyo diye bağırıyodu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya elam kurdum şu an dehşet içindeyim.kaşınmaya başlayabilirim.yaz akşamı sana gelmemem gerektiğini anladım :D ayyy yok izlemedim ama öyle bir şey olsa saatlerce kendime gelemezdim :/

      Sil
  9. Anlaşılan yorumlar yayınlamıyor yani anonim olanlar ya da yayınlanamıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yayınlanıyor ama blogger yorum kısmı arıza veriyor zaman zaman.yazılan yazılar gelmiyor yada spam düşüyor.

      Sil
  10. her türlü uçan haşarata karşı fobim var nabrut yalnız değilsin :) öyle ki ölene kadar üzerine ilaç sıkıp sonra da kendimi zehirleme noktasına kadar elmişliğim var :) centilmen hikayen benim başıma geldi kısaca anlatmak isterim :) istanbuldan bursaya otobüsle dönüyorduk otobüs gemi de durunca ablam ve babam aşağıya indiler bizde annemle otobüste kaldık ve olan oldu otobüsün içine uçan bir yaratık ( bak yine huylandım :)) girdi bende bir feryat bir figan o sırada da annem biraz şekerleme yapıyormuş tabi ben bağırınca birden uyandı ve kızdı ne olacak girdiyse diye biz bu tartışmaları yaparken arkamızda oturan bir centilmen! hemen uzanıp böceği kaptığı gibi dışarı attı tabi kendisi benim gözümde adeta bir süpermen :D ama ben tüm kabalığım ile teşekkür bile etmedim arkama bile bakmadım zaten yanındaki kız kardeşi de biraz korkmuştu yani sadece benim için yapılmış bir hareket değildi :D neyse bu da böyle bir anımdı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha müge çok güldüm.Bak bende babamla hep aynı kavgayı ediyorum.ne var korkacak giridyse girdi vb. şeklinde devam eden....
      ama cidden o böceği avuçlayabilen herkese benim gözümde de süperman *.* olsun senin için yada değil önemli olan sonuç :D

      Sil
  11. ayyy aynı bennnn :) Ama benim bi kere öldüren çıktı :D Arıdan ayrı bir korkarım ki felakettttt çığlıklar koşmalar dışarıda bile. Bi gün stajdan çıkmışım staj yerinin servisine bindim tam yan penceremde arı :O Servis amca dolu :D Ben terler dökerken arkamdaki amca şakkkkk bi vurdu arıya elindeki belgelerle bizi sokacak şimdi diyeee. Ah nasıl dua ettim o amcayaa nasıl rahatladım :)) Dilerim böyle kişilerin sayısı artar. Ben de utanmıyorum napıyım :D
    Sevgilerrrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak harika bir dua .umarım böyle insanların sayısı artar :D
      arı hiç sokmadı birde korkuyorum alerjik ir vucudum var ne olur ne olmaz :/

      sevgiler :*

      Sil
    2. Beni de hiç arı sokmadııı ayy :( Aynen ben de belki alerjim vardır diye de korkuyorum.. Beğendim tabi ki beğenmez miyim :) :*

      Sil
  12. Bi de annemin saçına bahçeye gidince çekirge girmişti. HafazanAllah Allahım korusun bizi :)) Yeni görünümün hayırlı olsun ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en çok korktuklarımdan biride o işte :/
      teşekkür ederim umarım beğenmişindir :)

      Sil
  13. Beni hatırladınız mı? Bi süre önce ilk yorumumu yapmıştım umarım unutmamissinizdir :)
    Bi de o kocaman kız oldun'ların yaninda "Kız küçücük böcekten korkulur mu asıl o senden korkar"lar soylenir ki klasiktir. Ama zamane böcekleri hiç de korkuyo gibi değil anacım üstümüze üstümüze uçuyorlar! :D Ha bir de yine sizin gibi her türlü hayvanattan korkan biri olarak zamane sokak kedilerinin de gelmiş geçmiş en yılışık ve korkusuz nesil olduğunu söylemeden geçemeyeceğim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan unutmadım.bir kere yorum yaptı gitti bir daha uğramadı diye düşünüyordum :)
      hıhı evet tamda bu cümle söylenir!
      ah!o kediler yüzünden hayattan soğudum ben :DD

      Sil
  14. Uçan, yürüyen, yüzen her hayvancıktan korkan biri olarak çok iyi anlıyorum. (Bazı hayvanları çok sevmeme rağmen dokunamıyorum da)
    Bende başıma gelen talihsiz bir olayı anlatmak isterim :D
    Koskoca AÖF sınavı salonunda önümdeki sırada gözümün içine içine bakan aramızda 20cm bile olmayan örümceğin bende yaptığı etkiyi anlatamam, Allah da yaşatmasın kimseye. Ses olmasın diye gıkını çıkaramıyorsun, kımıldayamıyorsun vs.
    En sonunda hocayla iletişime geçip durumu anlatıp başka bir sıraya geçtim. Allahtan hoca arıza çıkarmadı da sorun çözülmüş oldu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninki fena yerde yakalamış ama :/ orada o böcek varken odaklanıp soru çözülemez ki:/
      bende seviyorum aynen ama yok asla dokunamıyorum.

      Sil
  15. hayvanlar diye bi genellemem yok benim uçan hayvanlar diye kısıtlıyorum katogoriyi ve çok korkuyoooooooooooooorum :(

    YanıtlaSil
  16. hayvanlar diye bi genellemem yok benim uçan hayvanlar diye kısıtlıyorum katogoriyi ve çok korkuyoooooooooooooorum :(

    YanıtlaSil
  17. headerin çok güzel olmuş 3> yalnız olmadığımı bilmek çok güzel ;D Öncesindeki yalvarmaları duysalar bunlar olmayacak :)) evde böcek gördüğümde uyuyamadığım ve ev halkını buldurmadan uyutmadığım zamanlar çoktur bizde de :D Büyüklükle alakası olmadığını anlayabilseler keşke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiii sevdin mi yaşasın *.*
      bizim ailelerimiz sokakta büyüdükleri için bu korkudan habersizler.Bizi de anlayamıyorlar tabi.apartman çocuklarını :/

      Sil
  18. Her yerde böcekler beni bulur ve ben ecel terleri dökerim.Seni çok iyi anlıyorum bu yüzden..Bir de çevredeki, saçma sapan tiplerin, bu korku dolu hallerimizin sırf kızsal şirinlik yapma peşinde olduğumuzdan kaynaklandığını düşünüp, altı üstü böcek seni yemez ya gibi tavırları beni delirtir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heh!işin birde bu kısmı var.kızsal şirinlik tarzım değil bir kere.cool takılmak vazgeçilmez tercihim :P ama böcek gelir coolluk biter :D

      Sil
  19. ilk yorumum vatana millete hayirli olsun:)))
    bu sefer sadece okuyup gecemeyecegim ;) okuduklarim bende bi animi canlandirdi onu paylasmadan rahat edemeyecegim... universite okurken arkadaslarla evde kaliyorduk. yasadigimiz sehir cok sicak bir yer olmasi sebebiyle hamam bocegi cok.olurdu evimizde. birgun odamda hamam bocegi gorunce ciglik atarak tum kizlari topladim .zira cigligin anlami aramizda gayet acikti:) ilk soku atlatinca seltox bocek oldurucuyu bosalttim ustune. tabi o kaciyor ben kovaliyorum. bu kovalamacada bocegi kaybettim. aradik ama bulamadik ne olusunu nede dirisini. ya olmemisse diye korkarak odamin kapisini kapatip yan odadaki arkadaslara misafir olduk oda arkadasimla. o gece uc arkadas bi yatakta yatmistik:):) sabah olunca binbir korkuyla bocegi odamda aradigimda olusunu bulmustum:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk ama son olmaz bu yorum inşallah.çok memnun oldum :)
      o kadar ilaca iyi ki zehirlenmemişsiniz ama :) birde böyle bir anda kayboluveriyorlar.benim olduğum yer çok sıcak ve sıcak yerlerin hamam böcekleri kabuklu ve çok büyük oluyor.Çıldırtıcı birşey!

      Sil
  20. Kimse böyle değildir ...
    şartlar bizi böyle yapıyor,
    öyle anlar olur ki, kendimi tenhada dövesim gelir yaw :)))
    Bu arada arılar malum olmazsa olmaz da,
    sineklerin faydasını öğrenince çok şaşırmıştım.
    bildiğin dünyayı mikroplardan temizliyorlarmış yaw..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arıyı biliyorduk evet hatta arı azaldığı için kıyametgeliyor dieye bir efsane bile var ama sinek olayına çoook şaşrıdım

      Sil
  21. Odaya kilitlemeyi ben yapıyorum yaa napiim arıyla dövüşemem :-D
    Allah ıım.sen koru ya Rabbi böcüklerden bizi köyde nasıl çıldırmıyorum şaşılası şey doğrusu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben piknikten nefret ederim mesela Şeyma :) böyle en yüksek noktaya kral edasıile oturur mümkün olduğu kadar az kımıldarım :D köyümüz yok neyseki :D

      Sil
    2. Bak bi arkadaş tam senin gibi çay içilecek mekanları bile içerde seçer ben böcek gelene kadar sabrederim sonra olay çıkarırım :-D
      Babam sayesinde bi ay tatilin yarısını köyde geçirirdim kaşımdan arı mıhladı beni düğün günü gözüm şişti o gün bugündür mazaretim var fobikim ben :-P :-D

      Sil
  22. insaAllah nabrut ... itiraf eymeliyimki senin yazilarini okurken karsimda uzun suredir tanistigim bir arkadasimla muhabbet ediyormus gibi hissettim hep. bagimlilik yapiyorsun vesselam :) onun icin goruldugu uzere son mesaj olmadi:))

    YanıtlaSil

Bazen biraz gecikir ama mutlaka cevap yazarım.
Sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.