EŞŞEK

Şu sıralar iştahım biraz  azaldı.

Annem ve babam 
sanıyorlar ki;
açlıktan öleceğim,

Ye, ye, ye....


Biri ebeveynlere açlıktan ölünmediğini anlatsın, hatta bu konuda kamu spotu yapılsın.


Çocukluktan beri ne kadar çok yersem yiyeyim anneme göre;


-Ne yedin ki!...




Aramızda da bir espri vardır;

annem pes edince, 
zıkkımın kökünü*** ye demeye kıyamadığı için
-aman yemezsen yeme eşşeğin *ötünü ye, der :D  

Yıllar sonra anneme; hiç pişirdin mi ki yiyeyim, dedim.


Kadın dondu kaldı. :D


Korkarım o gün bugündür bir eşşek arıyor :)


***Zıkkım:cehennem içeceklerindendir. Cehennem halkı susuzluğunun had safhasına ulaştığında zebaniler tarafından bir dolu bardak getirilir. Bu zıkkımdır. Cehennem ehli su diye sevinerek bir kere de içer ama bu içtikleri boğazlarını yırtarak geçer bütün organlarını yakarak bağırsaklarından çıkacakmış.

Allah muhafaza buyursun.
EŞŞEK EŞŞEK Reviewed by nabrut fıdıllıoğlu on 10:00:00 Rating: 5

42 yorum :

  1. sabah sabah hayal ettirdikleriniz hiç hoş olmadı sayın bayan :D
    gözümün önüne iştahımı yüzyıllarca kapatacak görüntüler geldi. bi dakka. benim de tam olarak buna ihtiyacım vardı! oh la la! zayıflamanın en hızlı yolunu keşfetmiş bulunuyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eşşek sevimli bir hayvan aklına kötü şeyler gelmesin:D

      Sil
  2. Doydum dediğimde, Ne Yedin ki sanki diyenle hep kavga edesim gelir ki zaman zaman etmişimdir o yüzden bizimkiler ne yediğime filan hiç karışmazlar sadece çok yiyince annem çok yedin dikkat et diye uyarır ki bu da benim hoşuma gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yedin diye uyarıldığım tek bir gün hatırlamıyorum :(

      Sil
  3. resimdeki eşek te durumun farkında galiba, nolur kıymayın bana der gibi bakıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleyse annem görmesin bu eşşeği

      Sil
  4. dünya da düşündüğümüzde zıkkım olmadığına göre zıkkımdan sonraki en kötü şeyi ikram ediyormuş annen :) şaka bi yana keyifle okudum zıkkımın açıklaması da baya iyi olmuş... Rabbim kimseye içirmesin zıkkımı ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüüz ikram etmedi etmesini bekliyorum :D
      amin inşallah

      Sil
  5. Ayni annem ya butun annelermi ayni:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değilmiş.bak yorumlara çok yedin diyen armış:D

      Sil
  6. Allah razı olsun, notu anneme de okudum dehşete düştük çok kullanmam ama yine de daha dikkatli olmalı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tab dehşet verici.
      resmen çocuğuna beddua :(

      Sil
  7. oyyy kıyamam annene ama çözümü de kötü :)nabrutum o seri öle :) benim gibi tombalak bi çocuğa bile 7 yaşına kadar iştah şurubu vermiş annem :) daha iştahı açık olsa bu çocuk ne olacak dememiş.

    kocaman kızsın sağlığını bozacak kadar kötü beslenmessin herhalde diğmi !!dikkat et..sağlık çok önemli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu seri öyle hakiktaen:D
      değil mi ama koca kızım onun benim yaşımda çocuğu değil çocukları varmış:D

      Sil
  8. :))
    Keşke benimde iştahım azalsa ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iştah azalması zaruri diyete bağlı.yani ben azalmış gibi davranıyorum :D

      Sil
  9. ya hu çok alemsin :)) evet annen haklı çok zayıfsın.. cevap süperrr :) eşşek çokkkk tatlııııı bayıldım face resmi yapabilirim yani :P geçen bi lama koydum o da çok tatlıydı da değişik yorumlara yol açıyo :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annem haklı mı ? sende mi birütüs :D
      lama mı koydun ha ha işte bende buna çok güldüm:D

      Sil
  10. Amin diyorum önce ama ebeveynler gerçekten öyle kendimden biliyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende benim çilemden çekiyorsun demek :D

      Sil
  11. Ah bu anneler hep aynı.

    Ama ben öyle zorla yemek yedirici anne olmuyorum, olmamaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz daha biliçnliyiz sanırım :D

      Sil
  12. Bu sözü bende duydum ama senin gibi pişirde yiyim diyeni ilk duyuyorum :) Yenir mi ki acaba eşek *ötü :)) Bu arada blogunu çok beğendim.Takipteyim.Sende takip edersen memnun olurum.Sevgiler...

    www.modayizbiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için teşekkür ediyorum.
      daha yemedim yersem yazarım :D

      Sil
    2. ay buna çok güldüm :D

      Sil
  13. bende geçenlerde iştahım azalmış gibi davranıp(diyet yapıp) beş kilo verdim :D ,annene cevabın etkileyici olmuş gerçekten ,daha da demez..bana da beklerim
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Nabrut, annem ısrar etmediği gibi "aç olan taştan yumuşağını yer, canın isterse" derdi.
    Ben de acaba beni sevmiyor mu diye düşünürdüm:)

    Tersi vaziyette böyleyken böyle işte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin tezin de doğru....ama annenin uygulaması daha doğru... :D
      hiç öyle düşünme gerçekten ye ye diye kafanın etini yiyen biri çıldırtıcı...

      Sil
  15. canım mail attım en tez vakitte cevap bekliyorummm acılı kebap acele cevap :)

    YanıtlaSil
  16. :D Benzer bir durum benim de başımda. Pek olmaz ya, kırk yılda bir iştahım gider, o güne kadar yemene dikkat et diyen annemi bir telaş alır. Ya bi de uzun sürmüyor ki, keşke sürse ama nerde! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen zaten kırk yılda bir iştahım kesiliyor ondada rahat bırakmıyorlar

      Sil
  17. senin yorumuna gülerken bi yandan da belss'in sona doğru yazdığı cümlelere güldüm o daha okumamış heralde :D

    YanıtlaSil
  18. Yıllar sonraki cevaba çok güldüm.Alemsiniz.Anneler olarak yemek konusunu çok zorluyoruz,bir kez daha fark ettim:)Takibe alıyorum.Selam ve sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  19. Yeme artık tamam benim yakınen tanıdığım bir cümle oldu genelde :) Sonra bir diyete girdim, 49 ları gördüğümde hiç yemiyorsun ama cümlesi olmadık mutluluklara götürdü. Ama geçti, şimdi oturunca 2 kat olabilen küçük bir göbeğim var. Mutluyuz böyle de :)

    YanıtlaSil
  20. Ayy ne guldum aksam aksam ,Allah ıyılıgını versın nabrutcum annenın yuzunu gormek ısterdım ama:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annemin Allah iyiliğini versin hep onun yüzünden :DD

      Sil

Bazen biraz gecikir ama mutlaka cevap yazarım.
Sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.