İKİNCİ DİLİMİ İSTEYEBİLENLERDEN MİSİNİZ?


Çocukluğumdan kalma,en sevdiklerimden...

Kedinin ciğer beklediği gibi beklediklerimden...

Bana göre mozaik pasta, kimisine göre piramit...

Küçükken teyzem yapardı, benim en küçük teyzem.

Yıllardır yememiştim, sonra Hürriyet'te Refikanın mutfağında gördüm tarifini. Kendim yaptım ama o tat başka dedim, teyzem de yapmış, çağırdı beni...

Çocukken bir dilim daha isteyemez utanırdım. Teyzem de olsa misafirliklerde ikinciyi istemeye utanan çocuktum ben.

Peki siz nasıl bir çocuktunuz? İkinci dilimi isteyenlerden mi ?
Birisi teklif etsin diye kedi gibi bekleyenlerden mi?

Ve çocukken çok sevdiğiniz, uzun zamandır yemediğiniz şey ne?Kim yapardı?

Niye soruyorum? Çünkü uzun zamandır yemediğiniz o lokma ile beraber o günlere de dönüveriyorsunuz, aynı lisede çok dinlediğiniz şarkıyı duyunca hissettiğiniz duygu gibi...


İKİNCİ DİLİMİ İSTEYEBİLENLERDEN MİSİNİZ? İKİNCİ DİLİMİ İSTEYEBİLENLERDEN MİSİNİZ? Reviewed by nabrut fıdıllıoğlu on 08:30:00 Rating: 5

9 yorum :

  1. 2, dilimi çok yakınım değilse ben hala isteyemem, teklif ederlerse hemen atlarım :D

    YanıtlaSil
  2. Hayatta isteyemem ikinci dilimi...

    YanıtlaSil
  3. birinciyi yiyemeyen ikinciyi isteyemez. Hele diyabetikse insan. Oysa küçüklüğümüzde tatlı olsun da ne olursa olsun derdik..

    YanıtlaSil
  4. hatırlayamadım şimdi eskiden beri neyi yemediğimi ama şuan bu mozaik pastadan 3 dilim istediğimi biliyorum :)) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. hehe al benden de o kadar öyle bi ihtimal bile yoktu (:
    öyle önümüze ne koyulursa yenirdi, doyulurdu, yok 2. tabak yok 2. dilim falan yoktu yani ama şimdi fark ettim bunun eksikliğini de hissetmemişim hiç demek ki çok mu veriyorlardı (((:
    ben de annemin böyle rulo bi yaş pastası vardı onu çok severdim artık yapmıyor :/
    ehuheuhe yazı amacına ulaştı beni o günlere getirdi gerçekten (: Sevgier :*
    mozaik de en sevdiklerimdendir bu arada (;

    YanıtlaSil
  6. @dürri yekta bense artık isterimde form koruma meselesinden isteyemiyorum:D

    @nesliname hala mı:??

    @profösör cennetü ala da inşallah:(

    @yemyeşildeniz hatırlamasan iyi olur malum hamilelik :))

    @medanşeri o rulo pastadan yaptır annene.hayat çok kısa :(

    YanıtlaSil
  7. Ayy şunu çok seviyorum bir yapmak nasip olmadı hee:(Ben de sendenim kedi gibi. İkincisini sormalarını bile istemezdim çekindiğimden yok derdim mümkünse sormadan 2.hatta 3.dilimi onlar önüme koyuversinler:)Şimdi öyle değilim ama isterim :D
    Hııımm düşünüyorum da benim uzuuun zamandır yemediğim ne vaaarr!?Ahh buldum valla ayyy kız harbiden eskiye gittim:((Anneannem mahlepli kurabiye yapardı biz ufakken onun tadı yok çook denedim el lezzeti başka birşey.Şimdilerde hatta uzuuunzamandır dedem vefat ettiğinden bu yana yapmadı hiç şimdi de tek elinde geçirdiği kısmi felçten kalma tutukluk var.Anneannem benim hayatta yokluğuna alışamayacaklarımdandır.Rabbim eksikliğini göstermesin.Off!Valla fena oldum hee :(

    YanıtlaSil
  8. Mozaik pastadan ikinci dilimi isteyebilirim ama isteyecegim kisiye bagli :P Cocuklugumdan beri yemedigim sey pek yok cünkü simdi daha cok seyler yiyorum :D O zamana kisitli bütceyle cok sey olmuyordu.

    YanıtlaSil
  9. ßsihirli kokosh canımmm Allah anneannene uzun uzun ömürler versin.
    aslında el lezzetinden de öte çocukkekn yediğin başka bir güzel geliyordu

    YanıtlaSil

Bazen biraz gecikir ama mutlaka cevap yazarım.
Sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.