BU YAZ ELİMDEN GEÇENLER (1)


Çok şanslıyım, bir alt sokağımda kütüphane var. Bu kadar yakında bir kütüphane olmasının dezavantajları da var tabi;
kitap sahibi olamamak sevdiğin kitaplarla vedalaşmak zorunda kalmak,
sevdiğin satırları rahatça karalayamamak,
kitap ayracını unuttuğunda yaprakları kıvrım kıvrım kıvıramamak!

Evet, kitaba verdiğim paraya acıyorum artık.

Geçen yaz başladığım Boleyn Kızı serisini bu senede bitiremedim.
Öteki Kraliçe kaldı. O da maalesef henüz kütüphanede yok.

Ama okuyanlar bilirler ki bu seri yüksek başlıyor, her kitapta tempo biraz daha düşüyor.

Maeve Binchy ile ilk kez tanıştım Bir Dilek Tut Benim İçin.
Önce İtalyanca aşk başkadır kitabını okusam daha iyi olurdu sanırım.
Çok karakterli kitapları bazen seviyorum, bu kitapta onlardan...

Çikolata kitabını ise çok büyük ümitlerle aldım aslında. Çikolata yapımı ile ilgili bir çok şey öğreneceğimi düşünerek mutlu olmuştum lakin kitap içeriğinde çikolata dükkanı sadece sembol tezgah arkası yok yani.
Sevmedim, zoraki ilaç gibi bitirdim.

İlber Ortaylı için diyecek söz yok zaten.
Tarihi sevdiren adam....


BU YAZ ELİMDEN GEÇENLER (1) BU YAZ ELİMDEN GEÇENLER (1) Reviewed by nabrut fıdıllıoğlu on 18:26:00 Rating: 5

17 yorum :

  1. ben yazın kitap okuyamıyorum yaa :(

    bi kitap başladım hala bitecek bakalım

    ama kışın giriyorum yatağımın içine akşamları gece yarılarına kadar okuyorum :D

    bekliyorum kış seni nerdesin ::)

    YanıtlaSil
  2. sana mail attım cumartesi için bilgi verdim :) kütüphanede bu kitaplar bulunuyormu ne güzel, ben hiç kütüphaneden kitap almadım, ordan kitap almak yada orda kitap okumak nasıl bir duygu bilemicem hiç :D

    YanıtlaSil
  3. her sokaga bir kütüphane düsse okuyan sayısı artar canım :DD

    YanıtlaSil
  4. adamın bilgisi deruun ama kendi pek ukala.
    dediğin gibi öö geliyor artık bilmem kaçıncı yüzyıl ingiliz tarihini öğrenmekten.öteki kraliçeye heveslenmedim hiç

    YanıtlaSil
  5. @muhabbet sofrası kışın derslerden vakit kalmıyor bana.
    tabiki kışın okumanın tadı başka:)


    @dürri yekta cevaplıyorum hemen:)tabi çok güncel yayınlar var :)olmaz mı?ki benim kütüphanem sokak arası butik bir kütüphane:)

    @theice-creamparlour ben senin kadar iyimser değilim.
    bizim burda var işte ama kaç kişi uğruyor.yada alıyor kitabı aylarca getirmiyor vs. yani okumak isteyene her yer kütüphane aslında:(

    @neval abla ukala derken ilber ortaylıdan mı bahsediyorsun?
    benim bu seriden öğrendiğim her yerdede anlattığım şey şu tasa hacet yapma işi:)))

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok şanslısın :) çikolata diye bir film izlemiştim Johnny Depp oynuyordu acep onun kitabı mı senin çikolata?filmde küçük ve tutucu bir kasabaya yeni taşınan bir kadın ve kızı vardı kadın kasabada bir çikolatacı açıyordu falan ....

    YanıtlaSil
  7. @hayal evet canım o dizinin kitabı.kitap facia ama film iyi mi?

    YanıtlaSil
  8. Johnny'nin hatrına katlanılabilir bence :) ama o kadar yani

    YanıtlaSil
  9. Yine de ben o seriyi sevdim benim de son kitap kaldı. İnsanlar sürekli bu kitapları elimde görünce prenses takıntım var sandılar sanırım:) O yüzden biraz ara verdim:)

    YanıtlaSil
  10. Ben yolculuk esnasinda okumasini severim bir de yatarken kitap okurum genelde. Daha önce böyle kitaplar okumadim. macera gerilim polisiye romanlarindan nefret ederim... Ama sana iki kitap tavsiye ediyorum okumani belkide okumussunur ama okumadiysan oku... Birisi Sefiller victor Hugo biriside Seytanin dansi.... Seytanin dansi cok degisik yazilmis bir kitap vede sürükleyici diyeyim...

    YanıtlaSil
  11. Bu arada;

    "Bir çocukluk hatırası.. Bir paylaşım.. Biraz da tebessüm…" başlıklı yazımla sayfamda dondurma ikramım olacaktır. Beklerim..

    http://mefkuremiz.blogspot.com/2011/09/bir-cocukluk-hatras-bir-paylasm-biraz.html

    YanıtlaSil
  12. @hayal böyle bir kitabın filminden ne beklenir :(

    @birdelisevda yoo bende sevdim.ama meseal boleyn kızını ve kraliçenin soytarısını okuduğum heyecanla okumadım diğerlerini.

    @nesliname sefilleri ortaokulda okumuştum.diğer kitaba bakayım kütüphanede vardır umarım.

    YanıtlaSil
  13. maeve binchy nin yanlız kadınlar sokagı kitabı hala elimde ama bi türlü fırsat bulupta okuyamadım yazar hakkında bir fikrim yok bu yüzden okumak gelmedi içimden .boleyn kızı serisini biliyorum kralın soytarı ve bir kitap daha vardı sanırım ama okumadım filmini izlemeyi seçtim hep kolaya kaçıyorum bu aralar :D .

    YanıtlaSil
  14. @wasabi filmi güzel olan tek kitap yada başka deyişle filmiyle hayal kırıklığına uğratmayan tek kitap bir geyşanın anılarıdır benim için

    YanıtlaSil
  15. hem okudum hem izledim ^^ özellikle filmede en çok gong li ve nobu karakterindeki koji yukusho yu çok sevdim yüzündeki o yara izine ragmen sayuriye aşık olması onu sevmesi gerçekten çok güzeldi başkana dicek söz yok zaten ken wetanaba çok kaizmatik bir oyuncu ^^

    YanıtlaSil
  16. QWASABi öyleyse ne yapıyoruz başkana sevgilerimizi yolluyoruz :)

    YanıtlaSil
  17. Exсellеnt pоst but Ӏ waѕ wаnting
    to know іf yоu сould ωrite
    а litte more on this topic? І'd bе vеry gгatеful if you could еlаboratе а lіttlе bit
    moге. Blesѕ уou!

    Alsо viѕit my web blοg SEOPressor V5 review

    YanıtlaSil

Bazen biraz gecikir ama mutlaka cevap yazarım.
Sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.