SEMPATİZM

Dün öğle üzeri Ankamall'e gittim.




Öğle namazımı kılayım önce dedim ve mescide çıkmak üzere asansöre doğru yürüdüm.
Bir erkek ordusu geldi arkamdan.
Tamam dayanılmaz bir cazibem olduğu kesin ama ilk defa bu kadar çok erkek aynı anda peşime takılıyor.
Bense baktım ki asansöre benimle binmek için yarış içindeler hıh, dedim, orayı terk ettim merdivenlerden mescit katına çıktım.
Aaaa baktım orda da bir çok erkek beni bekliyor, Allah Allah beni rahat bırakın canım benim beklediğim var dedim.
Sonra mescite girdim ki...
İmamın hutbesini işittim. :) Cuma günüymüş de...

Ankamall deyince...
Yazın alışveriş yapmaktan nefret ediyorum zaten tesettüre uygun bir şey de yok.
Dolabımı açtığımda zebil etek var, üzerine giyecek bir şey bulabilirsem kendimle gurur duyuyorum ....


Neyse ihtiyacımda yok sayılır, çünkü ramazanda programım şöyle :!


--Sabah 1'den önce kalkmamak
--Pışpırık gözlerle mukabeleye yetişmek
--Garfield vari göbeğim yukarIda iftar vaktini beklemek.
--Kitap okumak, zamanın geçmesi için içimden yalvararak.
--İftar, namaz, yediklerini hazmetmek, tekrar namaz
--Bilgisayarla buluşma, bloglar, diziler, filmler ve sahuru hazırlama yeme yatma...


Yani evden çıkmaya niyetim yok. Çokça temiz pijamaya ihtiyacım var.


Not:Bu arada abdest alan veya mescit yada camiden çıkan genç erkeklere çok özel bir sempatim var.


SEMPATİZM SEMPATİZM Reviewed by nabrut fıdıllıoğlu on 18:44:00 Rating: 5

31 yorum :

  1. ayy çok tatlısın yaa yirim seni bebegim buldular senin gibi tatlışı arkana dizilirler tabi ;)

    YanıtlaSil
  2. @esved sen neden kapattın bloğunu yaaa..
    şimdi sen bir gadget koymuşşun sayfanı açıyorum onu gönderi sanıyorum güncellememiş diyorum tekrar kapatıyorum.sonradan olayı çözdüm sen kapatmışsın.
    kapatma yaaa :)))

    YanıtlaSil
  3. @profösör Allah başını 5 vakit secdeye koymayanla aynı yastığa baş koymaktan muhafaza etsin.hem kadın hem erkek için

    YanıtlaSil
  4. nabrutçum o negüzel dua öyle.amin diyorum bekarlar için.ben de eşimle el ele tutuşup camiye gitmeyi çok seviyorum :) onun beni abdest alma yerinin önünde beklemesini çok seviyorum.kendimi çok özel hissediyorum.peçete su ihtiyacımı ben sölemeden görmesini çok seviyorum.seninde dualarındaki 5 vakit namaz kılan erkeği sana nasip etmesi için dua ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. canım kafam attı işte sıkıntıdayım yazdım bişeyler ama kimseden bir tepki yoktu üzüldüm bende..

    YanıtlaSil
  6. @GÜZELŞEYLERDÜKKANI NE GÜZEL ANLATMIŞSIN ALLAH MUTLULUĞNUZU BOZMASIN GIBTA ETTİM.MAŞALLAH...
    DUAN İÇİNN ÖZELLİKLE TEŞEKKÜR EDERİM HANİ EN MAKBULU GAİBİN GAİBE YAPTIĞI DUAYMIŞ YA.ÇOK MUTLU OLDUM :))

    @esved kimseden tepki olmaması muhtemelen benim düştüğüm hataya düşmüşlerdir gönderilerini görmemişlerdir.sıkıntı derken :(

    YanıtlaSil
  7. yoksa paylaşımlarımı kimse görmüyor mu? off şu blog zaten karmasık iş sen en benim hangi postumu görüyorsun canım?

    YanıtlaSil
  8. @esved şimdi durum şöyle canım hani şükürsüzlük en büyük ihanettir girişin var ya onu yeni koymuşsun gadget olarak ama ben onu sanıyorum ki post girmişşin çok sonra altındaki yazıları farkettim.her açtığmıda o resim ve yazı çıkınca güncellemediğini sanıyordum

    YanıtlaSil
  9. hmm ama bu aralar yeni yazı girdim hem de kocaman yazılar..

    YanıtlaSil
  10. hızla artan hayran kitlesi karşısında zor anlar yaşayan nabrut, çareyi eve sığınmakta buldu. bıktım artık, düşün yakamdan diye sitem eden nabrutun istemem, yan cebime koyun tarzındaki yüz ifadesi gözlerden kaçmadı. bu tutum karşısında sükut-u hayale uğrayan hayranları ise cami çıkışlarında nabrutu protesto etmeyi düşünüyorlar :D

    YanıtlaSil
  11. tatlım ben şimdi o resmi de o acıklamayı da sildim, sanada çok zahmet verdim tatlım teşekkür ederim.. Ama yazılarım görünüyordur o acıklamayla resimle ilgisi yoktur sanırım. Sağol tatlım :)

    YanıtlaSil
  12. @esved evet girmişsin ama ben anlatamadım heralde.neyse sen aç bloğunu tekrar yaaa :)))

    @hayalhanem ahh çok güldüm yaaa ama hayran kitlem yokmuş ki :)))

    YanıtlaSil
  13. @esved canım bloğuna yorum bırakmak engellenmiş onu da kaldır lütfen :))

    YanıtlaSil
  14. bu kadar sıkıntılı bir blogu kimsenin okumayacagını düşündüm tatlım. sen emin misin gercekten:)

    YanıtlaSil
  15. nasıl yani çokk çok malım ya onu ne ara çöyle yapmışım aaaaa bağırmak istiyorum bende burda ne triplere girdim kimse benle ilgilenmiyor diye kız depresyona girdim burda.. ALLahım güleyim mi ağlayayım mı ?!

    YanıtlaSil
  16. @esved yok canım estağfirullah..
    gül gül boşver.düzelt ve kaldığın yerden devam et.
    kimsenin okuyup okumamasının ne önemi var ki sen yazınca rahatlayacaksan isteyen okur istemeyene eyvallah...
    başkasının dertlerinde kendini görüp yanlız olmadığını düşünmek insnanın sıkıntısını hafifletiliyor mesela benim açımdan

    YanıtlaSil
  17. canım düzeltebilmiş miyim peki ?? seni de yoruyorum ama..

    YanıtlaSil
  18. Bebeğim teşekkür ediyorum tatlımm ee fikirlerini bekliyorum artık zira çok zordayım...

    YanıtlaSil
  19. @esved nasıl yardımcı olabilirim

    YanıtlaSil
  20. aminn canım,Rabbim evlenmek istiyen bütün gençleri güzel huy ve güzel ahlak sahibi namazını kılan ve içinde Allah korkusu olan kişilerle karşılaştırsın...
    Bu arada Ramazan ayında sanırım bir çogumuzun yapacağı aynı.Dedem hep orucu uykuya tutturuyorsunuz derdi:) :)

    YanıtlaSil
  21. @benim dünyam Allah razı olsun canım aminn...
    ayy senin deden dermiş benim de annem.akşam yatmıyorsunuzda sabah kalkmıyorsunuz marşı oruç başlayınca iyice fazlalaşıyor :)))

    YanıtlaSil
  22. ALLAH herkesin gönlüne göre versin kardeşim

    YanıtlaSil
  23. nabrut sanırım unuttun beni :(((

    YanıtlaSil
  24. :)))ramazan programını kopyaladım, buzdolabıma yapıştırdım canım müsadenle:)yalnız bi sorun var,çocukları nasıl uyutacağız öğlen 1e kadar,buna bi kafa yormak lazım:)))hayırlısıyla kavuşalım ve idrak edebilelim inşallah 11 ayın sultanını.kekik kokulu sevgiler....

    YanıtlaSil
  25. ne guzel yazıların var oyle. Senin kadar şirin. keske msn adresin olsa :)

    YanıtlaSil
  26. @bir tutam kekik bu program çocuğu olanlar için geçersizdir :)))
    inşallah hakkı ile idrak ederiz..

    @esrarengiz iltifatların için teşekkür ederim.sağolasın msn adresim bloğumda yazılı :)))

    YanıtlaSil
  27. bu kadar ilgi ve alakadan sıkılan nabrut ne yapacakkkkk acepppp :))) rabbim gönlüne göre versin canım programında pek güzelmişşş ^^.

    YanıtlaSil
  28. Ahahahaaa yabancı blogları çok okuma adeti olan biri değilim ama özel zevkleri olan insanları severim. Hele ki sempati duyduğu şeyler benimkilerle aynıysa. Sen bi de önce ecnebi olup sonradan müslüman olanları abdest namaz işine girince gör o zaman sempatin üslü sayılarla ifade edilecektir eminim. Allah gönlümüze göre versin ne diyim:D

    YanıtlaSil
  29. @oturaklı uçarı öyle bir şeyle karşılaşsam direk dur tatlım ben yıkayım sana öğretiyim moduna girip birinci elden diyalog çabasına girerim :)))
    amin amin

    YanıtlaSil

Bazen biraz gecikir ama mutlaka cevap yazarım.
Sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.